Re: Nie cierpie Swiat !

From: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Nie cierpie Swiat !
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:13:39 +0100

Basia Zygmańska napisał(a) w wiadomości: ...
>Chciałam się podzielić z grupowiczami takimi swoimi odczuciami.

To Ja Też Się Podepnę.

>Otóz ja nie cierpię tak zwanych "Świąt rodzinnych".

Ja też.

>W telewizji pełno reklam światecznych, od znajomych dostaję kartki z
>zajączkami itd ...

Pawia można puścić od tej komerchy.

>A ja nie cierpię zakupów przedświątecznych.

Sajgon. Ludzie agresywni i podenerwowani. I to się go gorsza udziela.

Dziś facet w Geancie zabrał mi ostatnią butelkę żurku. Od razu mi przemknęła
przez głowę myśl "Zostaw to, cholerny gnoju". (Telepata. Odłożył.)

>Nie cierpię przedswiatecznych porządków, bo w czasie nich zawsze sie
>kłócimy.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nienawidzę mycia okien, zwłaszcza, jak jeszcze
zimno.

>Nie lubie piec ciasta !

A ja nie umiem i czniam to. Umiem tylko wafle z kajmakiem z mleka z puszki,
a co.

>Nie cierpię uroczystych śniadań wielkanocnych, bo w czasie sniadania
>mój ojciec nie chce złozyć zyczeń męzowi i wice wersa.

U mnie w domu na szczęście nie ma zwyczaju dzielenia się jajkiem, bo
składania życzeń typu "wszyscy wszystkim" nienawidzę. (Opłatek i inne
takie - tak, nie znoszę, a teraz proszę mnie zlinczować. No, ostatecznie
uznaję w gronie firmowo-przyjacielskim, można trochę fajnych facetów
obcałować.)

>Najchętniej na każde Święta - wyjechałabym tylko z mężem i synami w
>góry, [ciach reszta]

Raz wyjechaliśmy na Wielkanoc na Słowację i było cudownie. Tylko potem pół
roku wysłuchiwaliśmy, jakie to jesteśmy nieczułe i wyrodne skurczydranie.

>W tym roku tak wyszło, ze z powodu pilnej pracy zleconej nie miałam
>nawet czasu przygotować się do Świąt.

Khe, hm. Do mnie łypie z biurka mocno przenoszona książka i komórka z
płaczącym w telefon wydawcą.

>Okna mam nie umyte,

Też.

>firanki nie uprane,

W ogóle nie mam firanek, na szczęście.

>wszędzie bałągan,

U mnie wszędzie burdel, burdel, nie bałagan. Nazwijmy rzecz po imieniu.

Mieszkanie wygląda, jakby była rewizja, trzęsienie ziemi, a potem tornado.

>ciasta żadnego nie upiekłam,

I nie upiekę.

>nic jeszcze nie kupiłam.

No, tę wątpliwą frajdę mamy za sobą...

>Niestety wyjechać nie mogę ze wzgledu na ojca, nie mogę go samego
>zostawić w domu.

My się też nie ruszymy - chłop w zeszłą niedzielę na Słowacji wszedł w
kontakt z lawiną w Dolinie Staroleśnej, teraz ledwo łazi i pokwękuje ze
złamanym żebrem. (A, szczęście w nieszczęściu, że tylko tyle.)

>W drugi dzień Świąt z kolei mamy jechać do teściowej. Teściową bardzo
>lubię, ale skończy się na jedzeniu przez cały czas.

Do nas przywloką się moi rodzice, bueee, będą po raz pierwszy w nowym
mieszkaniu, już przeczuwam to wybrzydzanie, że nic im się nie podoba.

>A co Wy szanowni grupowicze sądzicie na ten temat ?

Piętnuję święta we wszelkiej postaci. Piętnuję obżarstwo, komerchę, moralny
szantaż obrastających tłuszczem uzależnionych od telewizorów rodzinek,
niepozwalających nikomu spędzać świąt inaczej niż na pożeraniu żarcia o
wartości kalorycznej zdolnej wyżywić pół Somalii przez miesiąc. Piętnuję
modę na mycie okien na wiosnę. Precz z króliczkami. Precz z jajami. Precz z
rzeżuchą.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl