Nie daliśmy się głupocie

11. Data: 2015-01-25 20:45:03

Temat: Re: Nie daliśmy się głupocie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:b9e6e277-38c4-4f3d-a5ff-bd0306bb87f6@googlegrou
ps.com...
> Dirko
> Ty tu jakieś brednie wypisujesz wprost z katolickich bzdur, ty pomyśl
> ile bachorów by ci się darło w domu gdyby nie ta antykoncepcja, połowa by
> zdechła, a druga by ci nawet meble z głodu zeżarła nie mówiąc o rybkach.
> Piszesz z punktu widzenia kleru jakby ciąża ciebie nie dotyczyła, a
> przecież te brednie kleru odbijają się nie tylko na kobiecie. Jak chcesz
> Afrykę to jedź i będziesz miał całe tabuny dzieci, gdzie większość
> zdechnie z głodu, a druga za rybkę dupy misjonarzom klerykanym będzie
> dawała.

Nie możesz się skupić na rybach w Tamizie?

12. Data: 2015-01-25 21:01:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Ale tam nie ma ryb bo to smródka, fabryki rzeczkę popsuły , a wątek jest o tym że
kler wyje przeciwko tabletce po i staje się pośmiewiskiem społecznym, gdyż głosi że
jest płód jak zapłodnienia nie było, co nie jest żadnym argumentem, a pokazuje
zaburzenia kleru odnośnie seksu, bo ludzie seks będą uprawiali, o tym jest wątek, a
nie o duszeniu prezerwatywami rybek w smródce. To tak jak krzyczeć że palacze
papierosów zanieczyścili atmosfere, zapominając o buchających kominach fabrycznym. W
tej tamizie jest fałsz, bo więcej chemii idzie z lakierni i innych fabryk niż z
twojej toalety.

13. Data: 2015-01-26 00:46:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

A w nocniki?

14. Data: 2015-01-26 11:19:38

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ale tam nie ma ryb bo to smródka, fabryki rzeczkę popsuły

"Tamiza była kiedyś jedną z najbardziej zanieczyszczonych rzek świata.
Jeszcze nie tak dawno nie było w niej ani jednej ryby. Obecnie, po długiej
walce ekologów, w Tamizie żyje ponad 100 gatunków, w tym pstrągi i łososie.
Batalia o przywrócenie Tamizie jej pierwotnego stanu toczyła się głównie z
przemysłowymi trucicielami. Zbudowano cały system oczyszczalni ścieków, a
tych, którzy wciąż zatruwali rzekę, obciążano wysokimi karami."
Przed podjęciem działań na rzecz oczyszczenia Tamiza była nie bardziej
czysta niż ścieki komunalne. Pierwszą od dziesięcioleci rybę w Tamizie
złapano w latach 80-tych ubiegłego wieku.. Dziś Tamiza jest czysta i tętni
życiem.

Nie mam nic przeciwko antykoncepcji ale uważam, że trzeba znać
konsekwencje naszych działań. Nie tak trudno wyobrazić sobie skuteczną
pigułkę antykoncepcyjną , która nie zawiera hormonów.

15. Data: 2015-01-26 17:45:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-26 00:46, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...
> Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

> A w nocniki?

Obieg zamknięty, powiadasz?
Dopiero spidu dostaną od stężenia hormonów.

16. Data: 2015-01-26 18:25:22

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2015 00:46:08 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

> A w nocniki?

Tylko w nocy.

M.

17. Data: 2015-01-27 08:42:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...
> Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

Nie, ja myślałem, że takie sikanie szkodzi jakoś ogólom. Więc gdyby je
zastąpić nocnikami...

pigułka poronna
Jak się żyje w normalnym państwie
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".