Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ

61. Data: 2016-02-10 18:02:58

Temat: Re: Nie ma co się cieszyć z wysokiego IQ
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 18:20, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
> Zwłaszcza gdy staje się to powodem uważania za nadczłowieka i zaniku
> ludzkich odruchów.
> http://kariera.forbes.pl/martin-shkreli-najbardziej-
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

Gdzie jest Chiron?

62. Data: 2016-02-10 18:32:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 17:52, Qrczak pisze:
> Pinokio mógł nigdy tego nie poczuć, to może i nie wie, że ze wzrostem
> dochodów zmienia się koszyk podstawowych dóbr.

Tak, chciwość wzrasta bez końca

63. Data: 2016-02-10 20:02:13

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-02-09 21:36, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

> A ten to nawet czytać umi:
> http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Kajeta
n-Poznanski-zbrodnia-fascynowal-sie-od-gimnazjum-000
18469

pasjonowała go zbrodnia. No cóż- pasja jak pasja. Jedni zbierają motyle,
inni pasjonują się szachami. On akurat miał taką pasję.

--

Chiron

64. Data: 2016-02-10 20:06:56

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-09 18:20, obywatel pinokio uprzejmie donosi:
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

> Gdzie jest Chiron?

Hę???

--

Chiron

65. Data: 2016-02-10 20:18:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-10 20:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Uf... martwiłam się.

66. Data: 2016-02-10 20:21:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lutego 2016 20:02:15 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> >

> pasjonowała go zbrodnia. No cóż- pasja jak pasja. Jedni zbierają motyle,
> inni pasjonują się szachami. On akurat miał taką pasję.

Nie każdego pasjonuje zbrodnia w ten akurat sposób.
Inni np. piszą kryminały, a nie je popełniają ;)

67. Data: 2016-02-10 20:25:42

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-10 20:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
znienawidzony-czlowiek-w-ameryce,artykuly,202468,1,1
.html

> Uf... martwiłam się.

No ale ja raczej w drugą stronę idę. Uważam się za coś gorszego, a emocje
innych wręcz mnie fizycznie "oblepiają" Szczególnie mojego psa

--

Chiron

68. Data: 2016-02-10 20:27:58

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:8d39c7a5-815e-439d-b9da-c74077151c6d@googlegrou
ps.com...
> [...]

Nie każdego pasjonuje zbrodnia w ten akurat sposób.
Inni np. piszą kryminały, a nie je popełniają ;)
====

Czepiasz się szczegółów :-)

Lepiej napisz, dlaczego jesteś przeciw karze śmierci- oczywiście wymierzanej
tylko wtedy, kiedy ma się100% pewność zabójstwa kwalifikowanego?

--

Chiron

p.s.

Może nawet masz rację- teraz, jak np obejmą amnestią Breivika- to się przyda
na wolności.

69. Data: 2016-02-10 20:47:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lutego 2016 20:27:58 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> Lepiej napisz, dlaczego jesteś przeciw karze śmierci- oczywiście wymierzanej
> tylko wtedy, kiedy ma się 100% pewność zabójstwa kwalifikowanego?

Z wyjątkiem niektórych przypadków terroryzmu, nie dlatego że są zabójstwami,
ale ze względu na ich cel polityczny - wojnę nam wydaną. Ja to liczę do zbrodni
i przestępstw wojennych.

Oby jak najszybciej.

70. Data: 2016-02-10 22:22:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:da038031-d9c8-4da7-861d-
Wracając do penatów i larów- to oczywiście Rzymianie wzięli od Etrusków.
Między nami to chyba ci Rzymianie za bardzo nie mieli głowy do religii.
Najlepiej im szło wojowanie i związane z wojną wynalazki.
No ale- to przecież prymitywne świętych obcowanie. Wprawdzie jakoś nas tam
sytuuje w astralu, no ale w sposób taki...najprostszy i zarazem dość niski.
O wiele potężniejszą formą religijną- najpotężniejszą w swych czasach (aż do
4 wieku, kiedy padło pod ciosami Rzymian)- było Eleuzis i związane z nim
misteria. W wielkim skrócie- to taki wielki taniec Sziwy połączony ze
świętych obcowaniem. Eleuzis ustąpiło miejsca czemuś o wiele potężniejszemu-
wiążącemu wiernych z Bogiem- człowiekiem, który ofiarował si za wiernych
dając im możliwość stania się częścią wielkiej Miłości Bożej, wraz ze
wszystkimi czystymi duszami, aniołami, etc. Dlaczego więc chcesz to wszystko
oddać- za związki z prymitywnymi najczęściej bytami astralu?

--

Chiron

wagoniki
myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.