myśliwi

1. Data: 2016-02-09 11:10:28

Temat: myśliwi
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiemu myśliwemu można by poradzić by pojechali do Syrii strzelać do
islamistów.
Zamiast tego zabijają słabszych i bezbronnych, myśląc o sobie "jaki
jestem odważny"

2. Data: 2016-02-09 20:04:53

Temat: Re: myśliwi
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> Takiemu myśliwemu można by poradzić by pojechali
> do Syrii strzelać do islamistów.

Co to są "islamiści"? Wyznawcy islamu?
Nie wiem czy wiesz, ale nie wszyscy wyznawcy tej religii to terroryści.
Tak samo jak nie wszyscy katolicy chodzą do kościoła i przestrzegają
postu w piątek...

> Zamiast tego zabijają słabszych i bezbronnych, myśląc o sobie "jaki jestem
> odważny"

Islamiści w większości też są słabsi i bezbronni w stosunku do myśliwego ze
sztucerem.

3. Data: 2016-02-09 20:10:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 20:05:04 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> postu w piątek...

> Islamiści w większości też są słabsi i bezbronni w stosunku do myśliwego ze

Temu koledze chodziło o wahabitów-salafitów. A to nie są niewinne baranki.
Ze względu na wyznawaną przez nich zbrodniczą ideologię, za każde najmniejsze
naruszenie prawa w Europie powinni zostać deportowani, a jeżeli z użyciem
przemocy - to zabici.

4. Data: 2016-02-10 00:49:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
> najmniejsze
> naruszenie prawa w Europie powinni zostać deportowani, a jeżeli z użyciem

Zauważ proszę, że ideologia opisana w "Pismie Świętym" też jest zbrodnicza!
Na szczęście wielu naszych polskich katolików ma to co tam napisane głęboko
w d...

5. Data: 2016-02-10 07:39:47

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbrodnicza!
> Na szczęście wielu naszych polskich katolików ma to co tam napisane

Albo celowo łżesz- albo jesteś aż tak bardzo niedouczony w sprawach religii.
Jeśli to drugie- to dlaczego z taką pewnością pieprzysz tu takie brednie?

--

Chiron

6. Data: 2016-02-10 08:21:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
Albo celowo łżesz- albo jesteś aż tak bardzo niedouczony w sprawach religii.
Jeśli to drugie- to dlaczego z taką pewnością pieprzysz tu takie brednie?

Krew w bibli leje się całymi cysternami, twoja bozia to psychopata, taki pierwowzór
Stalina. Tylko tubylcy są w Afryce tak głupi, że jak krwawy dyktator opowiada, że
jest dobry to mu wierzą, bo jednak kultura ingeruje w naszą ewolucje, więc w Afryce
byłoby ci dobrze, bo was nie udało się cywilizować. Dlatego zbrodniczy kler wynosi
się do Afryki i tam tacy księża Oko uczą tubylców że geje to naziści i dlatego
mordują.

7. Data: 2016-02-10 14:48:50

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-10 o 07:39, Chiron pisze:

> Albo celowo łżesz-

Przecież prawdę napisał. O co ci chodzi?
Jest zbrodnicza. I polscy katolicy mają pismo święte głęboko w d...

> albo jesteś aż tak bardzo niedouczony w sprawach
> religii. Jeśli to drugie- to dlaczego z taką pewnością pieprzysz tu
> takie brednie?

Czemu z taką pewnością zaprzeczasz faktom?

Pozdrawiam
Piotr

8. Data: 2016-02-10 14:56:36

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Przecież prawdę napisał. O co ci chodzi?
> Jest zbrodnicza. I polscy katolicy mają pismo święte głęboko w d...

> Czemu z taką pewnością zaprzeczasz faktom?

FAKTOM? A na przykład- jako katolik- czegożto rzekomo mam Pismo Święte
głęboko gdzieś? Staram się stosować do zasad Ewangelii

--

Chiron

9. Data: 2016-02-10 16:05:29

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-10 o 14:56, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56bb3fbe$0$652$65785112@news.neostrada.pl...

> FAKTOM? A na przykład- jako katolik- czegożto rzekomo mam Pismo Święte
> głęboko gdzieś?

A masz? Bo jak nie masz, to bardzo źle o tobie świadczy.

> Staram się stosować do zasad Ewangelii

Do wszystkich?
Nie dość, że część zasad jest zwyczajnie idiotyczna, to inna część jest
zwyczajnie niezgodna z prawem (przynajmniej na razie i na szczęście
jeszcze...).
Więc albo traktujesz te zasady wybiórczo (jak większość polskich i nie
tylko polskich katolików) albo się ukrywasz :)

Pierwsze z brzegu (inne idiotyczne zasady znajdziesz samodzielnie):
dlaczego np. tak nie lubisz kobiet?

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4806
(tam też masz cytaty z biblii)

ze strony 2:

"Jeśli więc ktoś atakuje kobietę wskazującą na oczywisty fakt
dyskryminowania kobiet w katolicyzmie, to albo jest ignorantem, albo nie
jest człowiekiem dobrej woli. Wspomniana przeze mnie ignorancja wynika
zapewne z faktu, iż większość wierzących i praktykujących katolików w
ogóle nie czyta Biblii ani pism Ojców i Doktorów Kościoła. To samo
dotyczy historii Kościoła katolickiego, czy chrześcijaństwa, powszechnie
nieznanej. Brakuje więc kontekstu, w który wpisywałyby się wciąż jeszcze
istniejące syndromy dyskryminacji kobiet, choćby takie jak ograniczanie
aktywności kobiet w kościołach, nie dopuszczanie ich do sakramentu
kapłaństwa (kobiety mogą więc przyjąć maksymalnie sześć sakramentów,
mężczyźni - siedem; istnieją zatem dwa standardy, jeden dla ,,ludzi w
pełni", drugi -- dla ,,podludzi"), przymuszanie kobiet do większej
wstrzemięźliwości seksualnej niż w przypadku mężczyzn, odbieranie lub
ograniczanie wpływu kobiet na własną płodność, zakaz brania rozwodu i
poukładania sobie życia na nowo z innym mężczyzną nawet w sytuacji, gdy
kobieta jest maltretowana, a nawet nakłanianie jej do wytrwania w
patologicznym związku rzekomo dla dobra rodziny."

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2016-02-10 18:15:34

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2016 o 16:05, Kviat pisze:
> Pierwsze z brzegu (inne idiotyczne zasady znajdziesz samodzielnie):
> dlaczego np. tak nie lubisz kobiet?
>
> http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4806
> (tam też masz cytaty z biblii)

Bądź podległa mężowi!
wbrew pozorom to ma sens!

(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Obrazki ze Szwecji.