wagoniki

1. Data: 2016-02-09 14:44:16

Temat: wagoniki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz że wagonik jedzie wprost na bandziora. Przy drugim torze są
Twoje dzieci. Czy przestawisz tory?

2. Data: 2016-02-09 14:49:51

Temat: Re: wagoniki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 14:44, pinokio pisze:
> Widzisz że wagonik jedzie wprost na bandziora. Przy drugim torze są
> Twoje dzieci. Czy przestawisz tory?

A co, ja jakiś King Kong jestem, czy co?

Ewa

3. Data: 2016-02-09 15:12:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 14:44:09 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Widzisz że wagonik jedzie wprost na bandziora. Przy drugim torze są
> Twoje dzieci. Czy przestawisz tory?

Nigdy.

4. Data: 2016-02-09 15:17:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 15:12, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nigdy.

A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią

5. Data: 2016-02-09 15:27:46

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 15:17, pinokio pisze:

> A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią
Nie mają dzieci.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

6. Data: 2016-02-09 15:58:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-09 o 15:17, pinokio pisze:

> A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią

Sprawa jest znana. To nie jeden wagonik tylko dużo wagoników.
Pozwolisz, że wesprę moje słowa cytatem z Biblii:

"I pełno ludzi w każdym wagonie,
A w jednym krowy, a w drugim konie,
A w trzecim siedzą same grubasy,
Siedzą i jedzą tłuste kiełbasy,
A czwarty wagon pełen bananów,
A w piątym stoi sześć fortepianów,
W szóstym armata - o! jaka wielka!
Pod każdym kołem żelazna belka!
W siódmym dębowe stoły i szafy,
W ósmym słoń, niedźwiedź i dwie żyrafy,
W dziewiątym - same tuczone świnie,
W dziesiątym - kufry, paki i skrzynie,
A tych wagonów jest ze czterdzieści,
Sam nie wiem, co się w nich jeszcze mieści."

Dębska

7. Data: 2016-02-09 16:17:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 15:17:44 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią

Nie z tego powodu.
Kara śmierci jest nieodwracalna, przy pomyłce nie da się wypuścić i wypłacić
odszkodowania.

8. Data: 2016-02-09 16:22:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A tacy bojownicy o zniesienie kary śmierci właśnie to robią

Nie z tego powodu.
Kara śmierci jest nieodwracalna, przy pomyłce nie da się wypuścić i wypłacić
odszkodowania.

PS. Zawsze zakładam, że żeby jakakolwiek kara była sprawiedliwa, musi być
możliwość zwrotu jej równowartości przy błędzie sędziego. Życie ludzi powinno
w jak najmniejszym stopniu być narażone na omylne decyzje kogoś, kto
reprezentuje ponoć sprawiedliwość.

9. Data: 2016-02-09 16:32:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

w jak najmniejszym stopniu być narażone na omylne decyzje kogoś, kto

PS^2. Oczywiście w czasie pokoju kara śmierci jest niedopuszczalna z wyjątkiem
kar za terroryzm. W czasie wojny to jestem nawet za sądami polowymi.

10. Data: 2016-02-09 16:35:25

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:b7476974-3096-4342-b633-9eaa715539a8@googlegrou
ps.com...
> wypłacić odszkodowania.

Jednostka! Co komu po niej?!Jednostka - zerem, jednostka - bzdurą,

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!