wagoniki

71. Data: 2016-02-11 23:11:31

Temat: Re: wagoniki
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:56bc479f$0$646$65785112@news.neostrada.pl...

> rychtyk, rychtyk!!! :-))))

> jaki tam nie rozpłodowy, przez 32 lata noc w noc 2x? ,mnie by to
> wystarczyło na osiem żyć. ;-)

Bywało o wiele więcej, jeśliś ciekawa:-). Niestety- mam już 55 lat :-(
Tyle, że nie chodziło nigdy o ilość- a przede wszystkim- bycie razem.
Jednemu wystarczy raz na rok, inny potrzebuje 6 razy dziennie. To nie sport
wyczynowy. Nie wiem tylko, dlaczego te dwa razy wzbudza takie zdziwienie.
Ani dużo, ani mało. Beria był w podobnym do mojego wieku- a żona zeznawała,
że nigdy jej nie zaniedbywał- i najczęściej robili to 4 razy (niemalże co
noc!). Oprócz tego wykorzystywał seksualnie wiele kobiet. O Rasputinie nawet
nie wspominam.

--

Chiron

72. Data: 2016-02-12 02:19:51

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2016 20:05:10 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Nabijasz się z facetów. A to przecież my podczas orgazmu tracimy taką ilość
> białka, jaką spala się przy przerzuceniu 10 tona węgla. Dwa razy- to
> rozładunek wagonu z węglem. Daj spokój, nie masz o tym pojęcia, kobieto

No no no... Się porobiło się...

:)

--
M.

myśliwi
(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!