myśliwi

31. Data: 2016-02-13 21:40:08

Temat: Re: myśliwi
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.02.2016 o 21:22, Chiron pisze:
> W Średniowieczu powszechną praktyką wobec dłużnika było, że żeby nie
> wiem co- nie wolno mu było zabierać wszystkiego. Należało zostawić tyle,
> żeby przeżył. Jeśli miał np poletko ziemi- zostawiano mu tyle, żeby mógł
> wyżywićsię z rodziną. Mogę podać jeszcze kilka przykładów praw
> (oczywiście- praw tych przestrzegano)- z których wychyla się
> miłosierdzie. Pisałeś o Średniowieczu w kontekście panującej tam

Zmieniło się to wraz z nastaniem kapitalizmu, gdzie wygrał darwinizm
społeczny.

32. Data: 2016-02-13 21:44:09

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Zmieniło się to wraz z nastaniem kapitalizmu, gdzie wygrał darwinizm
> społeczny.
w Odrodzeniu się psuło. Generalnie Oświecenie przyniosło zepsucie
obyczajów. Fakt- to początku kapitalizmu

--

Chiron

33. Data: 2016-02-14 16:33:31

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-13 o 21:22, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56bf19ba$0$22835$65785112@news.neostrada.pl...

> Znów inwektywa w miejsce argumentu.

Już ci pisałem: nie używaj pojęć, których nie rozumiesz.

> No ale przecież sam się ośmieszasz.
> Jest coraz ciekawiej :-) Jeśli ty do mnie piszesz o nieznajomosci
> historii i ośmieszaniu się- to bez wątpienia jesteś bencwałem :-)

Tupnij jeszcze nogą :):)
Poniżej ośmieszasz się jeszcze bardziej :) "Bencwale" :):)

> [...]
> miłosierdzie. Pisałeś o Średniowieczu w kontekście panującej tam
> nienawiści. Doprecyzuj więc o czym piszesz.

Więc po pierwsze: znowu bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
Już prawo rzymskie przewidywało rozwiązania, które umożliwiało
odpracowanie długu przez dłużnika. Nic nowego nie wymyślili.

Po drugie, o średniowieczu nie w kontekście panującej "tam" nienawiści,
tylko w kontekście szerzonej nienawiści do ludzi przez sekty religijne.
W tym dominujące.
Czytaj ze zrozumieniem.

> Czyje podniecienie?

Wasze, religiantów.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> Nie wiem. Co z tego?

To z tego, że nie traktuje się tego poważnie, dopóki nie atakują innych
ludzi. Już ci to wytłumaczyłem.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> Kiedyś tu była dyskusja, jak to Holandia wysunęłą się na czołowe
> miejsce, w którym leczy się z homoseksualizmu. Tak, współczesna,
> politgrsamotna Holandia- z wyspecjalizowanymi psychoterapeutami
> leczącymi homoseksualizm. Co w tym chamskiego? W wielu krajach niektórzy
> księża kończą psychologię- zostają katolickimi psychoterapeutami.
> Niektórzy leczą też z homoseksualizmu. I o nich mówił ksiądz Rydzyk.

Też mi argument... Niektóre państwa wysuwają się na czołowe miejsca w
egzorcyzmach. I co z tego?

> e wśród homoseksualistów są sami głupcy. To nadużycie.

Co ty bredzisz?
Pisałem o tych głosujących "za chorobą"...
Czytaj ze zrozumieniem.

035571,page,2,title,Minister-w-rzadzie-Beaty-Szydlo-
wierzy-w-chemtrails,galeria.html?ticaid=116794)

> Czyli- jak ktoś dostrzega problem chemitrals i chce zbadania tego- to
> jest głupcem?

Jest nieukiem. I głupcem :)
I nie "chemitrails" tylko "chemtrails".

> To już naprawdę sięozgrzałeś, jak widzę :-)

Eee... nie.... zwyczajnie się z ciebie nabijam :)

> Fakty? Jakie faktye rozpylane są szkodliwe substancje-
> 1. ma rację- są rozpylane takie substancje
> lub
> 2. Nie ma racji- nie są rozpylane szkodliwe substancje.
>
> JEDNAK W ŻADNYM WYPADKU NIE ROZSTRZAYGNIE TEGO JAKIEKOLWIEK GŁOSOWANIE!!!

Pisanie interpelacji poselskiej w sprawie smug kondensacyjnych jest
śmieszne. A jeszcze bardziej zabawne jest to, kto takich ludzi wybiera
do sejmu na swoich przedstawicieli.
Oczywiście, to jest śmieszne tylko do pewnego momentu. Do momentu, gdy
tacy ludzie dostają władzę.

(ciach bełkot)

> To, że głosowanie nie stanowi o racji. W czasach bilijnych i później i
> zawsze- homoseksualizm uważany był za zboczenie.

Bzdura. Nieuku.

> I nagle co-
> przeprowadzono jakieś badania? Przecież nikt si na badania nie powołuje.
> Po prostu- większością głosów ustalono, że już nie jest. Czyli- kim są
> ci, co głosowali przeciw- w twojej opinii? A dlaczego tak nie postąpiono
> np z gruźlicą? Wiesz, ile kasy by oszczędzono mówiąc gruźlikom, że są
> zdrowi?

Bredzisz.
Weź tabletkę.

> Skoro w wielu krajach leczy się z homoseksualizmu- leczy się i w Polsce.
> W jaki sposób leczenie kogoś- czy sama propozycja leczenia- jest
> dyskryminacją tej osoby- nie zgadnę.

Bredzisz.
Wiesz o co chodzi i celowo udajesz idiotę.
Twierdzenie, że to choroba to kretynizm. Ci co "leczą' doskonale zdają
sobie sprawę z oszustwa i wyłudzają kasę z premedytacją. Są
niebezpieczni dla otoczenia, wmawiają choroby zdrowym ludziom dla pieniędzy.
A najgłośniej się drą ci, którym papka religijna wmówiła brednie i sami
mają problem z tożsamością płciową.
Gdyby byli pewni swojej orientacji seksualnej, to by się nie bali
homoseksualistów. Wolą wierzyć, że da się ich (samych) "wyleczyć" i
zaprzeczają faktom, bo przeżywają wewnętrzny konflikt.

> Po pierwsze- to skąd wiadomo, że kłamią?

Dobrze się czujesz?

> Ja też uważam podobnie do nich-

Że Ziemia jest płaska?!
W chemtrailsy też wierzysz?

LOL :) Z kim ja dyskutuję... :):)

> nikogo w ten sposób nie okłamuję przecież.

Prywatnie, to ty możesz sobie nawet kapcie z noskami założyć.
Publiczne głoszenie bredni jest śmieszne, żałosne, a często
niebezpieczne, bo zawsze może znaleźć się grupa osób mniej
wykształconych i w te brednie uwierzą.

> Dlaczego posądzasz mnei o
> kłamstwo? A po drugie- ważniejsze- KTO MA ZDECYDOWAĆ, O CZYM WOLNO
> DYSKUTOWAĆ, A CO KONIECZNIE NALEŻY ZAKNEBLOWAĆ???!!!

Nie odróżnisz dyskusji od głoszenia prawd objawionych wbrew faktom.
Ty nie dyskutujesz o homoseksualizmie - ty _wiesz_, że to jest
"choroba". I takie brednie są niebezpieczne dla ludzi.
Oczywiście możesz _bezkarnie_ sobie dyskutować o płaskości Ziemi i
innych bzdetach.

> Falsyfikacja- to
> metoda właściwie znana od Średniowiecza- ale w pełni została opracowana
> na początku 20 wieku. To sposób podejścia do KAŻDEJ tezy naukowej.

Chemtrails i płaska ziemia to tezy naukowe?
Weź tabletkę, "bencwale" :)

> Tam,
> gdzie operuje się logiką- tam należy użyć falsyfikacji danej tezy, całej
> teorii nawet.

Nie no jasne. Falsyfikujmy, że białe jest białe, a czarne jest czarne...
Nie używaj pojęć, których nie rozumiesz.

> Jakim q..wa prawem łaskawie zezwalasz na stosowanie
> falsyfikacji do teorii okrągłej Ziemi

Jakiej teorii, durniu?
Okrągła Ziemia to teoria? Dobrze się czujesz?

> - a zabraniasz jej stosowania do

Debilu, prawo zabrania dyskryminacji ludzi. Nie tylko ze względu na
orientację seksualną.

> sprawdzenia teorii, czy homoseksualizm jest zboczeniem, czy nie?! Kto
> tobie- czy komukolwiek w ogóle- dał takie prawo?!

A kto tobie dał prawo do publicznego głoszenia bredni?

Prawa antydyskryminacyjne ustanowili wykształceni ludzie nie zważając na
pokrzykiwania religijnych i rasistowskich oszołomów.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Problem w tym, że ta teoria nie trzyma się kupy.

Komórki nerwowe w twojej głowie nie trzymają się kupy :)

> No ale to nadal nie na temat. Chociaż- jeszcze 30 lat temu wielu ludzi
> nie wierzyło w takie orwellowskie poglądy, jak twoje.

Masz urojenia.

> Niektórzy uważali,
> że to tylko jaja. Chociaż już wtedy komunizm poczynił ogromne
> spustoszenia w umysłach wielu ludzi,

Masz urojenia.
Co ma komunizm do tej dyskusji?
Skąd ci się roją takie skojarzenia kompletnie bez związku?

> to i tak ktoś o twoich poglądach
> byłby uważany za bardzo wesołego człowieka: gdzie nie pójdzie, tam go
> wyśmieją :-)

Tak sobie mów :)
To "gdzie" bardzo trudno trafić. Wyznawców płaskiej ziemi i chemtrails
wcale tak dużo nie ma. I nie myśl, że skoro ludzie się z ciebie śmieją
to z innych również.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2016-02-14 17:20:10

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem. Krynico Mądrości!
Poddaję się! Wygrałeś!
Masz rację- we wszystkim, co napisałeś. Z każdym słowem.
pa, pa!

p.s.
Prośba- nie odpowiadaj już na żadne moje posty. Oczywiście- ja na twoje te
nie będę.

35. Data: 2016-02-14 20:53:51

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-14 o 17:20, Chiron pisze:
> [...]
> pa, pa!
>
> p.s.
> Prośba- nie odpowiadaj już na żadne moje posty. Oczywiście- ja na twoje

Prosić zawsze możesz. Ale nie spodziewaj się, że będę ignorował brednie.
Ludzie przez parę ostatnich lat naiwnie myśleli, że można ignorować i
zobacz kto doszedł do władzy.

Oczywiście, jak zaczniesz pisać z sensem możesz liczyć na to, że spełnię
twoją prośbę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(tylko)logiczne argumenty?
Uwaga na_Halnego ;)
Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Obrazki ze Szwecji.