Nie ma już zwykłej soli?

21. Data: 2016-12-19 22:16:54

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 19:21, Ikselka pisze:

> No, ładnych kilka latek chuchał i dmuchał na siebie - owijanie lędźwi
> wełnianymi szalami, spanie w ocieplaczu, ciepła bielizna, długie kożuchy...
> Znam jednak osoby, które miały po kilka operacji nerek z powodu kamicy.

To rzeczywiście miał silną wolę i wybrnął z tego kamieństwa.

--
animka

22. Data: 2016-12-19 22:21:33

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 20:34, Trefniś pisze:

> (...)

> Łeeee...
> Osobiście wybrałbym kurację piwną.

Znajomej mąż to napił się piwa i biegał po schodach w te i we wte. Nie
wiem czy mu to pomogło, bo wyprowadzili się gdzieś dalej i stracilam
kontakt. Ona była fizjoterapeutką w szpitalu. Lekarze chodzili z nią w
obchodach i mowili do niej Pani doktor :-) Nasze dzieci do jednej klasy
chodziły.

--
animka

23. Data: 2016-12-19 23:07:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Łeeee...
> Osobiście wybrałbym kurację piwną.

Zwłaszcza przy ostrych kamieniach wielkości ziarna pszenicy - umarłbyś z
bólu i jeszcze miał poharatane moczowody. Nie wiesz, o czym mówisz.

--
XL

24. Data: 2016-12-19 23:10:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> To rzeczywiście miał silną wolę i wybrnął z tego kamieństwa.

U ojca przyczyna była nabyta - ale są osoby, które mają wrodzoną skłonność
do kamicy i im nie pomoże żadna dieta ani ocieplanie, tylko operacje.

--
XL

25. Data: 2016-12-20 00:11:56

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 23:07 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Zwłaszcza przy ostrych kamieniach wielkości ziarna pszenicy - umarłbyś z
> bólu i jeszcze miał poharatane moczowody. Nie wiesz, o czym mówisz.

Ikselka, przyjmij do wiadomości, że twoje wyobrażenia o świecie nie zawsze
są mądre.
Co bardzo dziwne, jak na matematyka (?).
Ale to zapewne przeszkolony pedagog, można zrozumieć.

Powtórzę się, to jest informacja i nie podlega dyskusji!

--
Trefniś

26. Data: 2016-12-20 00:56:28

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.12.2016 o 20:34, Trefniś pisze:
> Łeeee...
> Osobiście wybrałbym kurację piwną.

Błąd. Może się okazać, że to za późno.
Ja nie "wybrałbym". Ja intensywnie wdrożyłem tę kurację już dość dawno.
Lepiej zapobiegać niż leczyć!
;)
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

27. Data: 2016-12-20 10:09:15

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .12.2016 o 00:56 Akarm <a...@w...pl> pisze:

> Błąd. Może się okazać, że to za późno.
> Ja nie "wybrałbym". Ja intensywnie wdrożyłem tę kurację już dość dawno.
> Lepiej zapobiegać niż leczyć!
> ;)

Tak, wiem :)
Niestety, zacząłem zbyt wcześnie (znaczy chorować, nie się leczyć).
Jeszcze nie zdążyłem wdrożyć zwłaszcza, że do smaku piwa trzeba dojrzewać.
Jak zresztą do wielu smaków.

--
Trefniś

28. Data: 2016-12-20 12:18:02

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-19 o 23:07, Ikselka pisze:

> Zwłaszcza przy ostrych kamieniach wielkości ziarna pszenicy - umarłbyś z
> bólu i jeszcze miał poharatane moczowody. Nie wiesz, o czym mówisz.

Widziałaś kiedyś ziarno pszenicy o średnicy 1cm?
Tej wielkości kamień spokojnie wypłukałem z nerki,
trzeba tylko dużo pić, choć akurat nie było to piwo.
Nie trzeba sikać głazami.

29. Data: 2016-12-20 14:11:34

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2016 o 00:56, Akarm pisze:

> Błąd. Może się okazać, że to za późno.
> Ja nie "wybrałbym". Ja intensywnie wdrożyłem tę kurację już dość dawno.
> Lepiej zapobiegać niż leczyć!
> ;)

O! Widzę, że nie jestem osamotniony:)

No to prawy do lewego... a nie, to figle z żoną mi się tu wkradły:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

30. Data: 2016-12-20 18:34:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Widziałaś kiedyś ziarno pszenicy o średnicy 1cm?
> Tej wielkości kamień spokojnie wypłukałem z nerki,
> trzeba tylko dużo pić, choć akurat nie było to piwo.
> Nie trzeba sikać głazami.

Nie będę tu dyskutować z kimś, kto sobie swobodnie sika szczawianowymi
okrąglakami.

--
XL

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online