Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?

Data: 2022-04-06 19:56:09
Temat: Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Skoro jestem bliżej nieokreślony, to skąd wiesz czyje masz zdjęcie?

Jesteś nieokreślony dla instancji, nie dla mnie. Ty naprawdę jesteś AŻ taki
tępy, czy udajesz? Twoje dane i zdjęcie mam JA. Ale ,,kviat" i jego tutejsze
,,pismo" niczego nie znaczą dla ew. instancji prawnej.
JA - wiem, kim jesteś. Lecz ew. instancja prawna wymaga, aby autor ,,pisma"
sam na nim umieścił swoje dane. Ty serio tego nie kumasz, że zobowiązanie
bez podpisu nic nie znaczy, a zwłaszcza takie internetowe, podpisane
,,kviat". Można się nim podetrzeć ?

> I znowu wylazło twoje kłamstwo.
> LOL

LOL

> Gromadzisz jakieś dziwne zdjęcia z oponami, a teraz na siłę chcesz tym
> zainteresować innych.

Gromadzę? Tylko twoje zdjęcie i dane mi przysłano(sic!).
Linku nie mam, bo go nie miałam ?

> Masz talent do dobijania.

Upsss, aż tak boli?

> https://pl.wiktionary.org/wiki/post
> http://sgjp.pl/leksemy/#67021/post

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Post;17700.html

,,Powiemy spójrz na ten post / popatrz na ten post / rzuć okiem na ten post
- bo spojrzeć, popatrzeć, rzucić okiem wymagają wyrażenia ,,na + rzeczownik
w bierniku". Powiemy jednak wczytaj się w ten post - bo wczytać się łączymy
z ,,w + rzeczownik w bierniku". ,,

> [...]
w bierniku". Powiemy jednak wczytaj się w ten post - bo wczytać się łączymy

Naucz się odmieniać słowo ,,post" - a póki się tego nie nauczysz, nie pisz
(kogo? czego?) POSTA, lecz napisz kolejny (kogo? co?) POST.
Podpowiadam: i pokrój seler (a nie selera). Poczekam ???

No, to spadówka i won, tuskopiesku.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!