Niechciany prezent

11. Data: 2002-08-29 12:24:47

Temat: Re: Niechciany prezent
Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3D6E0AFB.F5010966@poczta.onet.pl...

> Hmm... moze ja zle zrozumialam ale Sunncie chyba chodzilo o pokazanie
> jakiegos innego z podkresleniem" mamo o zobacz _ten_ ciuszek mi sie
> podoba"

Wskazując na inny ciuszek niż pokazywany przez Teściową??? Jeżeli tak to
rzeczywiście nie zrozumiałam i kajam się. Okropnie głowa mnie boli, więc
mało kumata dziś jestem ;)
Przepraszam
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

12. Data: 2002-08-29 12:32:50

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:akl3l2$kea$1@pippin.warman.nask.pl...

> Okropnie głowa mnie boli, więc
> mało kumata dziś jestem ;)

Polecam BENALPHARM. Pastylki podobne do pyralginy, lecz o
innych składnikach pomocniczych. Mnie też często i silnie
głowa boli i te piguły sprawdzają się najlepiej. Do dostania
tylko na receptę:-(((
Sokrates

13. Data: 2002-08-29 12:39:01

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> innych składnikach pomocniczych. Mnie też często i silnie
> głowa boli i te piguły sprawdzają się najlepiej. Do dostania

Ja nie znoszę lekarstw i biorę je tylko w ostateczności. Poza tym teraz
staram się wogóle unikać lekarstw.
Na ból głowy najlepszy jest sen, ale jak tu w pracy spać :(
Ale za reklamę dziękuję bardzo serdecznie ;)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

14. Data: 2002-08-29 12:46:43

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:akl4fn$kms$1@pippin.warman.nask.pl...

> Na ból głowy najlepszy jest sen, ale jak tu w pracy spać
:(

Też tak uważam.

> Ale za reklamę dziękuję bardzo serdecznie ;)

To nie reklama, tylko płynąca z głębi mego serca
życzliwość:-))
Sokrates

15. Data: 2002-08-29 12:53:26

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :(
>
> Też tak uważam.

> To nie reklama, tylko płynąca z głębi mego serca

Ach rozczuliłeś mnie Sokratesie swoją życzliwością wobec mnie ;) dziękuję
bardzo ;)
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

16. Data: 2002-08-29 13:02:23

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:akl5ap$l2u$1@pippin.warman.nask.pl...

> Ach rozczuliłeś mnie Sokratesie swoją życzliwością wobec
mnie ;) dziękuję
> bardzo ;)

Mam to samo w stosunku do siebie;-))
Sokrates

17. Data: 2002-08-29 13:24:22

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jej ten ciuszek się nie podobał, to dlaczego ma udawać??? Tak to do
> końca zycia będzie dostawać niechciane prezenty.
> --

chodziło by teściowej pokazała inny ciuch bluzkę czy inna spódnice a nie
udawała
Joanna

18. Data: 2002-08-29 13:27:38

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sunnta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> chodziło by teściowej pokazała inny ciuch bluzkę czy inna spódnice a nie
> udawała

Już dotarło do mnie po poście agi. Przepraszam za złe zrozumienie.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

19. Data: 2002-08-29 13:49:46

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dotarło do mnie po poście agi. Przepraszam za złe zrozumienie.
>
> --
zobaczyłam jak już wysłałąm
J.

bardzo proszę o pomoc
Naczynia
Mogę powiesić pranie na balkonie? [wyszło bardzo długie]
niewola
prośba troche NTG