Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Date: Wed, 17 Mar 2010 13:49:52 +0100
<hnha9g$60d$1@node1.news.atman.pl> <hniuok$bsl$1@news.onet.pl>
<hnivfg$ctc$1@node1.news.atman.pl> <hnj02g$fir$1@news.onet.pl>
<hnj0da$d21$1@node1.news.atman.pl> <hnj183$igr$1@news.onet.pl>
<hnj1be$d88$1@node1.news.atman.pl> <hnj3ov$p5o$1@news.onet.pl>
<hnj4h7$aam$1@node2.news.atman.pl> <hnjk2s$95o$1@news.onet.pl>
<hnjnmd$dj8$1@node2.news.atman.pl> <hnjnm0$mao$1@news.onet.pl>
<hnjp80$doj$1@node2.news.atman.pl> <hnjpgu$qoi$1@news.onet.pl>
<hnm22o$o47$1@inews.gazeta.pl> <hnq8ml$skb$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnq97p$9nj$3@news.onet.pl> <hnqaf9$5kp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hnqcvm$m1k$1@news.onet.pl>

Dnia Wed, 17 Mar 2010 12:04:30 +0100, Ender napisał(a):

> Ok. no to nie zgadłem.
> Zgrabna pupa też oczywiście nie jest pozbawiona płci
> i nie podoba się zarówno kobietom jak i mężczyznom ;-)

Z przyjemnością zauważam (także głośno) u innych kobiet, jeśli mają coś
zgrabnego/ładnego i staram się je komlementować, na ile wypada, moze to
dlatego, że sama (uważam, że słusznie) mam o sobie dobre mniemanie w każdym
względzie, ale rozumiem, że szereg kobiet nie stać na szczere (bo o takich
mówię) komplementy wobec innych pań z powodu świadomości własnych
niedoskonałości lub nawet jeśli nie mają do zazdrości powodów, to i tak nie
mogą się przełamać, aby dac innej kobiecie satysfakcję własnym podziwem.
Tak po prostu, bo to jest bardzo proste.

> U mnie chyba są troszkę są jakby zamienione role w stosunku do filmu,
> ponieważ mam dość dobrze poukładane życie i umowę z moją znajomą na jego
> respektowanie.
> Ale Twoje pytania są dość zastanawiające i chyba troszkę nie poznaję
> koleżanki ;-)

Ludzi poznaje się najlepiej właśnie po ich pytaniach. Nie po kolorze
skarpet (vide Vilar).

--

Ikselka.