Niedowaga :(((

11. Data: 2005-10-09 18:57:53

Temat: Re: Niedowaga :(((
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a) wnews:ji27zmouz1ke$.dlg@konto.kaji:

> coca colę

Bez przesady. Piwko dobre jest. Cola troche poniewiera zoladkiem.
Cwiczyc trzeba, a nie niezdrowo sie odzywiac.

--
Pozdr. Hektor

12. Data: 2005-10-09 19:17:40

Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Mam 22 lata, 183 cm i 67 kg żywej wagi.
> Mój problem polega na tym, że od paru lat nie przybieram na wadze - jestem
> starsznie chudy ( odstają mi obojczyki, mam starsznie chude ręce i dłonie ).
> Jest to dla mnie uciążliwe, ponieważ wstydze się chodzić na basen, plaże.
> Czym jest to spowodowane i dlaczego nie przybieram na wadze ? Może mam jakiegoś
> pasożyta ?
> Prosze o pomoc !

Dodam jeszcze tylko tyle, że przymuje wszystkie pokarmy: tłuste, słodkie, geste,
rzadkie ( pierogów to potrafie zjeść 25 za jednym razem ) . Pije cole, piwsko,
napoje gazowane słodzone :)

13. Data: 2005-10-09 19:42:38

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem
> starsznie chudy ( odstają mi obojczyki, mam starsznie chude ręce i dłonie ).
> Może mam jakiegoś
> pasożyta ?

Pisałeś jeszcze dalej, że równocześnie , masz bardzo dobry apetyt
(25 pierogów na raz).
Jak wiesz co masz, to po co się pytasz na forum?

Do lekarza, po skierowanie; potem 3 x badanie kału
(chyba , że wyjdzie szybciej).
I potem albo cię wyleczą, albo nie.

Niektóre gatunki tasiemców występujących u ludzi mają nawet 10m długości.
Siedzi sobie w kiszkach i zajada, oczywiście najlepsze kąski,
bo jest pierwszy.
Więc czym będziesz lepiej i więcej jadł, tym lepiej będziesz jego żywił, a nie
siebie, i jemu będzie coraz lepiej, a tobie coraz gorzej.

MOże być nieuzbrojony, lub uzbrojony, ale są i inne gatunki.
Nieuzbrojony ma główce przyssawki, którymi czepia się jelit,
uzbrojony ma dodatkowo chaczyki.
Nieuzbrojonego łatwiej jest leczyć
(wystarczy zjeść odpowiednie lekarstwo-truciznę).
Z uzbrojonym jest trudniej, bo po zwyczjnym leczeniu,
w kiszkach pozostaje główka, z której tasiemiec odrasta
(tasiemiec rośnie właśnie od tej głowy).
Dlatego usuwa się go w szpitalu, i sprawdza, czy wyszła główka.
Główka jest wielkości mikroskopijnej.

Zdjęcia takich główek (i nie tylko) znajdziesz na stronie:
http://www.parazytologia.pl/

14. Data: 2005-10-09 19:57:54

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.00000332.434972ae@newsgate.onet.pl...

> Do lekarza, po skierowanie <cut>

a jak wszystkich wystrzelaja (za twoja namowa), to kto mu da
skierowanie??????

--
pozdro
ape

Czy Kaczor czy Donald - i tak polski Disneyland

15. Data: 2005-10-09 20:05:56

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale mogą być też inne choroby.

16. Data: 2005-10-09 20:19:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:4ac9.00000340.43497824@newsgate.onet.pl...
> Ale mogą być też inne choroby.

jakie?

17. Data: 2005-10-09 21:24:47

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie?

Może tarczyca, ale on nie pisze nic o np. poceniu się.

Powinien pujść do lekaża, bo robale to zwykle widać po zahowaniu,
tarczyce podobno też.

Inne horoby pewnie też.

18. Data: 2005-10-09 23:40:31

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 09 Oct 2005 20:57:50 +0200, *murek*
<news:b4680$43496822$d4ba9139$7338@news.chello.pl> napisał(a):

> przyjdzie taki czas, że nie wytrzyma trzustka i zaczniesz tyć... :)

> masz to prawie jak w banku

Ja tak na potęgę to nie "żrę" :-) Oj nie :-))))
Mam widocznie taki organizm, że szybko spala nadprogramowe kalorie.

--
Kaja

19. Data: 2005-10-09 23:44:34

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 9 Oct 2005 18:57:53 +0000 (UTC), *Hektor*
<news:Xns96EAD62C7348F1272362@127.0.0.1> napisał(a):

> Bez przesady. Piwko dobre jest. Cola troche poniewiera zoladkiem.
> Cwiczyc trzeba, a nie niezdrowo sie odzywiac.

Napisałam tylko co tuczy :-)

Osobiście coca colę piję tylko wtedy ( z 1-2 szklaneczki), żeby mi dała
"kopa" jak muszę odwalić jakąś ciężką-fizyczną pracę w domu, bo mam niskie
ciśnienie. Pomaga mi :-)

--
Kaja

20. Data: 2005-10-09 23:47:23

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

9 Oct 2005 21:17:40 +0200, *Adam*
<news:4ac9.0000031e.43496cd3@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> Dodam jeszcze tylko tyle, że przymuje wszystkie pokarmy: tłuste, słodkie, geste,
> rzadkie ( pierogów to potrafie zjeść 25 za jednym razem ) . Pije cole, piwsko,
> napoje gazowane słodzone :)

Po prostu jesteś bardzo "żywym" człowiekiem i Twój organizm szybko spala.
Czy Ktoś z Twojej rodziny (ojciec, dziadek) też miał taki wzrost i był
bardzo szczupły?

--
Kaja

Zmiany guzowate w wątrobie - prosze o info
Red Bull czy mozna podawac dziecia
Kręgosłup a nadwaga
Chrypa nie wiem skad?
Ptasia grypa już w Turcji i Rumunii. Na wiosnę-u nas?