Niekonczacy sie problem z lupiezem

1. Data: 2004-09-18 20:49:35

Temat: Niekonczacy sie problem z lupiezem
Od: gebirek <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam sprawdzonych rad jak sie pozbyc lupiezu. Probowalem wiekszosci
dostepnych szamponow i lekarstw pomagaly tylko dwa : selsun blue i
nizoral. Niestety selsun przesatal dzialac a nizoralu nie wolno za czesto
brac, a po kuracji po miesiacu juz mam koszmar na glowie. Porady
dermatologow nie sprawdzaja sie. Moze macie jakies swoje sposoby. Wlosy
krotkie.
Dziekuje i pozdrawiam -gebir-

--

gebirek[at]wp[dot]pl
http://allegro.pl/show_item.php?item=31378701

1. Data: 2004-09-18 21:59:49

Temat: Re: Niekonczacy sie problem z lupiezem
Od: "Joashka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam denorex. jest chyba tanszy od nizoralu (ok. 16zl za buteleczke).
kiedys mialam lupiez, umylam glowe denorexem, problem minal, ale po pol roku
spowrotem. przez jakis czas nizoral pomagal, ale chyba juz sie
"przyzwyczailam", wiec daje mi niewiele. wiec dolaczam sie do pytania, z
tym, ze wlosy dlugie.

1. Data: 2004-09-19 07:23:30

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gebirek" <g...@n...wp.pl> wrote in message
> [...]
> brac, a po kuracji po miesiacu juz mam koszmar na glowie. Porady
> dermatologow nie sprawdzaja sie. Moze macie jakies swoje sposoby. Wlosy
Na taki beznadziejny łupież (tłusty) polecam. Na łyso się ogolić a potem
bardzo mieć krótkie włosy i myć często już niekoniecznie tymi super
szamponami :).
pomogło po latach walki :)
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-09-19 07:34:39

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gebirek" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Szukam sprawdzonych rad jak sie pozbyc lupiezu.

Hej,
mój brat miał podobny problem. Nie mógł zwalczyć łupieżu ani środkami
dermatologicznymi ani szamponami, więc ogolił się na króciuteńko i zaczął
smarować głowe kremem nivea! Nie wiem czy miał ten sam rodzaj łup. co Ty,
ale jemu pomogło i już nie ma kłopotów :-) taki nietypowy sposób, ale
zadziałał.

1. Data: 2004-09-19 16:07:22

Od: gebirek <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Sep 2004 07:23:30 +0000, BarBarella wrote:

> Na taki beznadziejny łupież (tłusty) polecam. Na łyso się ogolić a potem
> bardzo mieć krótkie włosy i myć często już niekoniecznie tymi super
> [...]

ale ja nosze wlosy od 0.3 do 0.5 cm :( a wtedy to wyglada tragicznie :(

1. Data: 2004-09-19 16:48:08

Od: "*madzik*" <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja nosze wlosy od 0.3 do 0.5 cm :( a wtedy to wyglada tragicznie :(

Probowales tych szamponow z Vichy?
Jeden jest do tzw. tlustego lupiezu, drugi do suchego.
Mnie dosc dlugo pomagal.

Obecnie jedynym ktory likdwiduje to i swedzenie na calej glowie (pojawiajace
sie juz pare godzin po umyciu wlosow..) likwiduje mi tylko Ziaja, ten
szampon: http://www.ziaja.com.pl/pl/index.html?id=547&f=33.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda (lato, mieszana, 31 ;-) )

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-09-19 17:06:27

Od: PAKO <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *madzik* napisał:
> [...]
> sie juz pare godzin po umyciu wlosow..) likwiduje mi tylko Ziaja, ten

najlepszy jaki znam i taki co faktycznie działa to Nizoral, jest
dostępny w saszetkach za 5zł jakieś 5ml i buteleczce 50ml 45zł

1. Data: 2004-09-20 12:43:54

Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gebirek" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Szukam sprawdzonych rad jak sie pozbyc lupiezu. > Dziekuje i
pozdrawiam -gebir-
Witam,
ja uzywałam Nizoralu i rzeczywiście działa ale włosy są po nim
nieładne....Natomiast za namową Pani z apteki kupiłam szampon Alkmene z
olejkiem australijskiego drzewa herbacianego,stosowany przy łupiezu i
podraznieniach skóry .Łupiezu nie mam,a włosy po tym szamponie są naprawdę
ładne.jedyny minus to specyficzny zapach,ale tylko w trakcie mycia,potem na
włosach go nie czuć.Dodatkowo polecam tez pastę do zębów z tej samej
serii.Jest świetna,delikatnie wybiela zęby i nie pachnie miętą...Minus tej
pasty to to,ze dosyć trudno ją kupić :-(.
Zyczę powodzenia w walce z lupiezem i pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-09-21 21:12:04

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepszy jaki znam i taki co faktycznie działa to Nizoral, jest
> dostępny w saszetkach za 5zł jakieś 5ml i buteleczce 50ml 45zł
rany, kto z ciebie tak zdziera za nizoral??- butleka kosztuje ok 33zł, a
teraz w dodatku pojawił się polski odpowiednik sporo tańszy

1. Data: 2004-09-21 21:22:54

Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz w dodatku pojawil sie polski odpowiednik sporo tanszy

jak sie nazywa sporo tanszy polski odpowiednik?

Kanebo
Krem wybielający i wygładzający do rąk.
[gdzie w Wawie] kosmetyczka &...
Eveline Cosmetics