Niemcy od kuchni.

11. Data: 2017-06-11 15:00:27

Temat: Re: Niemcy od kuchni.
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 13:07, Ikselka pisze:
> [...]
w-bawarii-w-niemczech-rozmowa-rigamonti.html

> Przykro mi, że nie czytasz ze zrozumieniem.

A przeczytałaś cokolwiek innego o tej Paczesny?
Z jakiegoś innego źródła.
Bo wtedy już obraz nie jest taki jednoznaczny.

12. Data: 2017-06-11 15:34:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> Jeden przykład, albo giń!

A jeśli wskażę, to...?

13. Data: 2017-06-11 16:05:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 15:34 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> A jeśli wskażę, to...?

Przeproszę, spamerko.

--
Trefniś

14. Data: 2017-06-11 16:09:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> Przeproszę, spamerko.

https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.rec.kuc
hnia/jPQPQ2btzUI

No to czekam.

15. Data: 2017-06-11 16:40:57

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 16:09 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

adl_labedzia_krolowej_Elzbiety__Anglicy.html

> https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.rec.kuc
hnia/jPQPQ2btzUI

> No to czekam.

:O

Zasygnalizowane przeze mnie przejęcie firmy Monsanto, producenta m. in.
nasion roślin modyfikowanych genetycznie i szkodliwych glifosatów, przez
Bayera SA jest niezgodne z tematem grupy???
Nie jemy kukurydzy, czy soi?

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
t.agro-ba385cfb-df7e-40e1-8b87-b64dc92dcbbc/c/Kraciu
k.pdf

Ponawiam swoją konkluzję:
"Czyli Bayer sam będzie sobie "produkował" pacjentów, którym następnie
sprzeda leki."

Ucinając dyskusję typu "nie ma dowodów na szkodliwość żywności GMO",
proponuję artykuł (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Katedra
Mleczarstwa i Zarządzania Jakością, kierownik: dr hab. inż. B. Staniewski,
oraz Uniwersytet im. J. Kochanowskiego w Kielcach, kierownik: prof. dr
hab. K.S. Wiąckowski):

http://www.uwm.edu.pl/kmizj/wp-content/uploads/2012/
04/012.pdf

Zatem nie masz przykładów.

Ikselka, jest gorąco, rozumiem problemy z logiką, ale może lepiej położyć
się spać?

--
Trefniś

16. Data: 2017-06-11 17:24:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> nasion roślin modyfikowanych genetycznie i szkodliwych glifosatów, przez
> Bayera SA jest niezgodne z tematem grupy???

Ja nie. Ale kryzys emigracyjny w Europie i tak dostatecznie psuje mi
żołądek.

Cóż, wiedziałam, że będziesz się wił, popełniwszy gafę.
Idąc Twoim tropem podam tu jeszcze za chwilę kurs EUR i $ względem złotówki,
ponieważ za coś tę soję kupujesz, żeby móc ją jeść i ceny są ważne dla
Twojej domowej kuchni.
I jeżeli nie rozumiesz, że na zawartość Twojego garnka sytuacja
gospodarcza,społeczna i polityczna wokoło ma wpływ równie bezpośredni jak
poczynania Monsanto, to sorygregory, ale jesteś dyletantem.
W dodatku zakłamanym.

17. Data: 2017-06-11 17:41:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 17:24 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(...)
> Cóż, wiedziałam, że będziesz się wił, popełniwszy gafę.
(...)

Czyli co, kukurydza i soja to nie jest jedzenie, bo jej nie używasz?
Nawet sobie nie wyobrażasz, z jakimi potrawami zajadasz ię białkiem
sojowym GMO, bo tego nie unikniesz.
:)

Niektóre kobiety prawdę o sobie nazywają gafą.
Nie swoją gafą, a tego, który tę prawdę ujawnia.
Na to nie mam wpływu.

--
Trefniś

18. Data: 2017-06-11 18:13:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .06.2017 o 17:24 Ikselka <i...@g...pl> pisze:
>
> (...)
> (...)
>
> Czyli co, kukurydza i soja to nie jest jedzenie, bo jej nie używasz?

NIE TO BYŁO PRZEDMIOTEM TWOJEGO ZARZUTU.
To jak, kiedy przeprosisz? Masz tyle honoru?

19. Data: 2017-06-11 18:44:05

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2017 o 18:13 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> NIE TO BYŁO PRZEDMIOTEM TWOJEGO ZARZUTU.
> To jak, kiedy przeprosisz? Masz tyle honoru?

Nadal czekam na przykład wątku, który był poza tematem grupy. Masz pół
godziny :)
Ale nie IKSELKI, bo ta jest znana wszędzie ze swoich bezrozumnych obsesji
i śmieci wszędzie.
Nadal mam cię za trolla i spamera!

--
Trefniś

20. Data: 2017-06-11 19:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Nadal czekam na przykład wątku, który był poza tematem grupy.

Podałam wątek poza tematem grupy - oczywiście wg Twoich kryteriów, które
stosujesz wobec mnie.
Jeśli twierdzisz, że nie jest on poza tematem grupy, to mój też nie.

> Masz pół
> godziny :)

Całe pół godziny mam spędzić ba kopaniu się z koniem? Chyba kpisz.

> Ale nie IKSELKI, bo ta jest znana wszędzie ze swoich bezrozumnych obsesji
> i śmieci wszędzie.
> Nadal mam cię za trolla i spamera!

Nie interesuje mnie, za kogo mnie masz, panie troll i spamer.
Nie masz honoru i tyle.

Szparagi!
Humusy i brody.
Zakłady MLECZARSKIE???
Humus
Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267