Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

Subject: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 10 Nov 2018 11:00:59 +0100

W dniu 2018-11-09 o 17:38, Silvio Balconetti pisze:

> Tak sobie mysle, bo nie jestem czyims adwokatem lub przedstawicielem
> kogos, ze mozna powiedziec za wieszczem: >znaj proporcjum, mocium
> panie<. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Chiny, USA ujmuja
> polityke globalnie. Oni rozmawiaja ze soba, robia ze soba interesy, a
> inni to robia dla nich tylko jakies szumy.
> Wlosi robia awantury, to sie tym przejmuja. Bo Euro. Austriacy daja
> paszporty mieszkancom Pld. Tyrolu, to z nimi gadaja.
> A Polska, Grecja skarza sie co jakis czas na szkody wojenne, to krotko
> wspomina o tym rzecznik (lub jego zastepca) prasowy rzadu i odsyla do
> [...]

Zgoda na Rosję, Chiny i przede wszystkim USA, w kwestii rozdawania kart
na świecie. Niemcy to tylko satelita USA, Francję łączy z nimi już nie
tylko wiernopoddańczość a wspólne imperialne interesy.

Wracając do sprawy, osobiście myślę że lepiej już nie poruszać kwestii
odszkodowań za IIWŚ, jedno że możemy na tym wyjść jak przysłowiowy
Zabłocki, drugie że Szwaby by mogli pomyśleć że za garść srebrników mogą
odkupić swoje winy. Chodzi mi tylko o stanowisko Niemiec, wobec nas i
tego zajmowanego przez nich wobec państwa Izrael, i właśnie to mnie
zastanawia.