Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

1. Data: 2018-11-07 21:08:02

Temat: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to z psychologia ma duzo zwiazku, ale z poczucia obowiazku
informuje, ze niemieckie firmy (np. BASF, SAP) wydaly 2 mln USD na
amerykanskie wybory. Do mnie tez ciagle przychodzily maile z prosba o
wsparcie (np. od Obamy, Albright), wiec prywatne osoby z zagranicy
pewnie tez rzucily troche dolarow na wybory za Oceanem? Dlaczego?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2018-11-08 09:05:13

Temat: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-07 o 21:08, silvio balconetti pisze:
> [...]
> prosba o wsparcie (np. od Obamy, Albright), wiec prywatne osoby z
> zagranicy pewnie tez rzucily troche dolarow na wybory za Oceanem?

Z obowiązku jako okupowanego kraju.

3. Data: 2018-11-08 20:10:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.11.18 um 09:05 schrieb Trybun:

> Z obowiązku jako okupowanego kraju.

Z obowiazku prowokatora. :-) Chcialem podbudowac wiare w niektorych, ze
Niemcy placa roznym prowokatorom, wspieraja partie, cos jak kiedys z
Leninem, ktoremu dali forse na obalenie cara i wyslali w zaplombowanym
wagonie. Problem polega na tym, ze firmy niemieckie wplacily okolo 70%
na republikanow! Business is business, a im chodzi o obecnych politykow,
ktorzy im pomoga w pracy, a przynajmniej nie beda przeszkadzali. Zmienia
sie rzady, to zaplaca innym. A jak czytalem ksiazke o Trumpie (Fear) to
okazalo sie, ze on sam od nastu lub wiecej lat nie chodzil wybierac, a
pieniadze przekazywal na demokratow.

Wodan akbar!

4. Data: 2018-11-09 09:01:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-08 o 20:10, silvio balconetti pisze:

> [...]
> czytalem ksiazke o Trumpie (Fear) to okazalo sie, ze on sam od nastu
> lub wiecej lat nie chodzil wybierac, a pieniadze przekazywal na

Dla mnie jest to jednoznaczne - kraje takie jak Niemcy Włochy i Japonia
to amerykańskie zdobycze wojenne, których do dzisiaj się nie zrzekli..
Nie wierzę także że Szkopy tak sami z siebie to tylko tak z własnej i
nieprzymuszanej woli w każdej kwestii słodzą Żydom.  Tacy oni wspaniali
i szlachetni, to dlaczego taki ich wstręt do wypłaty odszkodowań
wojennych, choćby Polsce?

5. Data: 2018-11-09 12:39:44

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 09:01 schrieb Trybun:

> [...]
> nieprzymuszanej woli w każdej kwestii słodzą Żydom.  Tacy oni wspaniali
> i szlachetni, to dlaczego taki ich wstręt do wypłaty odszkodowań

Cos tu kolega nie jest poinformowany. Rosja wziela odszkodowania w
imieniu satelitow i tam trzeba sie upominac.

--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2018-11-09 15:15:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 12:39, Silvio Balconetti pisze:

> Cos tu kolega nie jest poinformowany. Rosja wziela odszkodowania w
> imieniu satelitow i tam trzeba sie upominac.

Tu nie chodzi o jakieś srebrniki a o ich (Niemców) stosunek do sprawy.

7. Data: 2018-11-09 17:16:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 15:15, Trybun pisze:

> Tu nie chodzi o jakieś srebrniki a o ich (Niemców) stosunek do sprawy.

A jakim mają mieć stosunek, skoro już zapłacili?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-11-09 17:38:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.18 um 15:15 schrieb Trybun:

> Tu nie chodzi o jakieś srebrniki a o ich (Niemców) stosunek do sprawy.

Tak sobie mysle, bo nie jestem czyims adwokatem lub przedstawicielem
kogos, ze mozna powiedziec za wieszczem: >znaj proporcjum, mocium
panie<. Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Chiny, USA ujmuja
polityke globalnie. Oni rozmawiaja ze soba, robia ze soba interesy, a
inni to robia dla nich tylko jakies szumy.
Wlosi robia awantury, to sie tym przejmuja. Bo Euro. Austriacy daja
paszporty mieszkancom Pld. Tyrolu, to z nimi gadaja.
A Polska, Grecja skarza sie co jakis czas na szkody wojenne, to krotko
wspomina o tym rzecznik (lub jego zastepca) prasowy rzadu i odsyla do
dawnych orzeczen. I tyle.
Prasa odnotowuje to gdzies na trzeciej stronie i przypomina o sytuacji
wewnetrznej. Na drugi dzien musisz sie bardzo starac, zeby to znalezc.

To "wieszcz":
>Jeszczeć młoda jest i ona,
Ależ wdowa - doświadczona,
Zna proporcją, mocium panie,
I nie każe fircykować,
Po kulikach balansować.<

A to "agentura":
np. od 23:00 https://www.youtube.com/watch?v=xDey1ParCnQ
Wiem, ze to wredne, ale ogladalem wczoraj Miedlara i zyje ...
--
saluto
Silvio Balconetti

9. Data: 2018-11-10 11:00:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 17:38, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> np. od 23:00 https://www.youtube.com/watch?v=xDey1ParCnQ
> Wiem, ze to wredne, ale ogladalem wczoraj Miedlara i zyje ...

Zgoda na Rosję, Chiny i przede wszystkim USA, w kwestii rozdawania kart
na świecie. Niemcy to tylko satelita USA, Francję łączy z nimi już nie
tylko wiernopoddańczość a wspólne imperialne interesy.

Wracając do sprawy, osobiście myślę że lepiej już nie poruszać kwestii
odszkodowań za IIWŚ, jedno że możemy na tym wyjść jak przysłowiowy
Zabłocki, drugie że Szwaby by mogli pomyśleć że za garść srebrników mogą
odkupić swoje winy. Chodzi mi tylko o stanowisko Niemiec, wobec nas i
tego zajmowanego przez nich wobec państwa Izrael, i właśnie to mnie
zastanawia.

10. Data: 2018-11-10 11:03:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-09 o 17:16, Kviat pisze:

> A jakim mają mieć stosunek, skoro już zapłacili?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Co najmniej jak do państwa Izrael.

Chwila prawdy.