Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms

Subject: Re: Niemcy wydali 2 mln dolarow na midterms
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 9 Nov 2018 09:01:54 +0100

W dniu 2018-11-08 o 20:10, silvio balconetti pisze:

> Z obowiazku prowokatora. :-) Chcialem podbudowac wiare w niektorych,
> ze Niemcy placa roznym prowokatorom, wspieraja partie, cos jak kiedys
> z Leninem, ktoremu dali forse na obalenie cara i wyslali w
> zaplombowanym wagonie. Problem polega na tym, ze firmy niemieckie
> wplacily okolo 70% na republikanow! Business is business, a im chodzi
> o obecnych politykow, ktorzy im pomoga w pracy, a przynajmniej nie
> beda przeszkadzali. Zmienia sie rzady, to zaplaca innym. A jak
> czytalem ksiazke o Trumpie (Fear) to okazalo sie, ze on sam od nastu
> [...]

Dla mnie jest to jednoznaczne - kraje takie jak Niemcy Włochy i Japonia
to amerykańskie zdobycze wojenne, których do dzisiaj się nie zrzekli..
Nie wierzę także że Szkopy tak sami z siebie to tylko tak z własnej i
nieprzymuszanej woli w każdej kwestii słodzą Żydom.  Tacy oni wspaniali
i szlachetni, to dlaczego taki ich wstręt do wypłaty odszkodowań
wojennych, choćby Polsce?