Nienawiść

401. Data: 2010-10-20 20:05:17

Temat: Re: Nienawiść
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 21:56:45 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
>>> tzw. bułka paryska budzi kontrowersje, bo ma ileś tam nazw zależnie od

> A bo to jednak wyższa szkoła jazdy IMO.

Odważ się, pomogę. Masz sokowirówkę?

> Ja się nauczyłam sama gotować. Pomimo rodzinnych tradycji, nikt mnie
> nigdy do kuchni nie wpuszczał, bo swą gadatliwością potrafiłam zepsuć
> największe przedsięwzięcia. Mama zapomniała dodać jajek do ciasta, bo
> miałam milion pytań, otarła sobie palce jak robiła placki ziemniaczane,
> zawsze mnie wyganiali z kuchni.

Wypisz, wymaluj tak było ze mną. Wszystko oprócz wody i jajek na twardo
nauczyłam się gotowac sama. No, trochę od teściowej jako młoda żona.

> Coś tam zapamiętałam z ogólnych technik, ale przede wszystkim pamiętam
> smak i potrafię go odtworzyć. I od teściowej dostałam 'Kuchnię Polską'
> wydanie z lat 70-tych.

O, mamy to samo! Ta książka to moja nauczycielka. I smaki zapamiętane z
kuchni mamy - eksperymentowałam lata, zanim je odtworzyłam, a nawet
udoskonaliłam.

> Radzę sobie, jak mogę :)
> No i uważam ja i moi współbiesiadnicy, że dobrze gotuję.

Te surowe ziemniaki zmóż - i będziesz MISTRZYNIĄ :-)

402. Data: 2010-10-20 20:05:22

Temat: Re: Nienawiść / próba mikrofonu
Od: "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> â&#65533;Ť â&#65533;Ť â&#65533;Ť
> Dziaaaaa'aaaa!!

Gugle sie zwiesily i zostalam na numerze 378 postu.
Jestem teraz na Gazecie i widze pieeekne krzaczki ;) zamiast nutek ;)
No ale, moze to u mnie tylko takie cus, nie wiem.

403. Data: 2010-10-20 20:05:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> takie to jest właśnie
> rozumienie służby urzędnika wobec obywateli - przynajmniej w niektórych
> rejonach.
Mam nadzieję, że właśnie TO się zmieni....
Bo do tego potrzebna jest poważna zmiana jakościowa - głęboka świadomość, że
jesteśmy u siebie i nikt nie będzie nam pewnych rzeczy dyktować, chyba że za
ogólną zgodą.....

Wiem, jestem naiwna.

MK

404. Data: 2010-10-20 20:06:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:01:20 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ze Ixi się poświęca za Naród???
>
> To by nawet pasowało.....
>
> MK

A Naród mi w tyłek... ;-PPP

405. Data: 2010-10-20 20:06:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Gugle sie zwiesily i zostalam na numerze 378 postu.
> Jestem teraz na Gazecie i widze pieeekne krzaczki ;) zamiast nutek ;)
> No ale, moze to u mnie tylko takie cus, nie wiem.

U mnie nuty jak drut - Outlook ustawiony jak Pani Qra kazała.

MK

406. Data: 2010-10-20 20:07:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Naród mi w tyłek... ;-PPP

I po zderzakach..... !
(i zaczynam się powoli czuć jak w 156 odcinku Kulis Srebrnego Ekranu.... )

MK

407. Data: 2010-10-20 20:07:53

Od: "Hanka " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):
> â&#65533;Ť â&#65533;Ť â&#65533;Ť
> Dziaaaaa'aaaa!!

No to milej zabawy :)
Pojedyncza nutka jest na 13, a na 15 sliczne sloneczko.
I tak dalej :)

408. Data: 2010-10-20 20:08:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 21:46, Hanka pisze:

> U mnie jest lewy alt i wyklikany numer 14 ?
> na bocznych cyferkach.
> Ale sie nie znam, czy tak bedzie wszedzie.
> Mam zainstalowany XP.
>
> Lecz powinno to tez byc w tabeli symboli
> i znakow.

??????

!!!!! :))))

Ewa

409. Data: 2010-10-20 20:08:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??????
>
> !!!!! :))))
>
> Ewa

I pomyśl, że Hance właśnie wyświetliła się piękna kupka robaczków....

MK

410. Data: 2010-10-20 20:10:47

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> No takie które myślą, że nie muszą nic robić a wiedzą, to napewno
> Kantem by nie zostały, a Kant to kop w teoretyzowanie moja droga.
>
> ____
>
> Bo widzisz Globku, nas, kobietki mocno fizjologia sciąga na ziemię.
> Co ma oczywiście swoje wady. Ale ma i zalety :-)))
>
> MK

No gdyby fizjologia ściągała co niektóre na ziemie to byśmy mieli kobiety
Kanty...zaobserwuj u siebie to spychanie facetów do instyktów i terotyzowania, czyli
poniżania, bo niesłusznie robisz krzywdę i jesteś nadęta.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.