Nienawiść

451. Data: 2010-10-20 21:40:40

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4cbf0408$0$27045$65785112@news.neostrada.pl...

> Jeśli o mnie chodzi, to niemal zerowy.

Serio?

V-V

452. Data: 2010-10-20 21:40:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 22:16:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie mam. Trę ręcznie.

Sokowirówka to jednak zbawienie, no niestety. Pomysl o kupnie, bo i soki
można dzieciom robić z marchewki i jabłek zimą.

> Moja pierwsza samodzielna małżeńska przygoda to zrazy wołowe. Wyszły
> przepyszne :)

Ja to już nie pamietam, co to było - ale chyba knedle ziemniaczane z mąką
żytnią zamiast pszennej, bo nie umiałam odróżnić jednej od drugiej wtedy
:-D
Można było nimi konia zabić. Ale MŚK i ojciec zjedli bez skrzywienia się -
stan wojenny był, czyli niczego nie było, nawet okrasy... To było wtedy,
kiedy ta sąsiadka rodziców mi radośnie odmówiła sprzedania 10 dag słoniny,
no miała kobita te swoje 5 minut...

> Najdłużej walczyłam z ciastem na pierogi. Taki prosty przepis, a wysiłku
> to kosztuje ;)

Zrób z mąki krupczatki - zobaczysz jakie pyszne.
Sypię mąkę, ilość "na oko" (jak zresztą wszystko inne robię - teraz mam
problem, bo piszę książkę kucharską dla córek i muszę okropnie myśleć,
czego ile...), po czym wlewam jajko rozbełtane z ciepłą wodą i dwiema
łyżkami oleju i wyrabiam w robocie - jeśli za gęste, to dolewam CIEPŁEJ
wody.
Potem daję mu odpocząć pod przykryciem (w misie robota) pół godziny i
wałkuję.

> Spróbuję. Swoje osobiste zaplecze rodzinne mam otwarte na nowości :)

Spróbuj, warto się nauczyć.

453. Data: 2010-10-20 21:43:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-20 22:55, Vilar pisze:

> No wybacz.....
> Wyśpię się dziś, jutro będę " do sitka przyłóż" :-))))

Ależ ja siem nie gniewam :) I znam i rozumiem doskonale ten ból
niewyspania :)

--
Pozdrawiam - Aicha

454. Data: 2010-10-20 21:50:33

Od: "glob" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <p...@w...pl> napisał(a):

> ..

> ły

> ałatwić, bo ma klapy na oczach.?
>
> Wybacz glob, jesteś dla mnie unikatowo antyseksualny.

Wiesz jeśli kobieta pisze - mam okres i dlatego jestem bardziej rzeczywista,- to jak
Ikselka potrafii odfrunąć gdzieś koła saturna, to Vilar chce wylecieć z galaktyki...a
obserwacja Vilar pokazuje, że jest tak nadęta, że dla niej mężczyźni ani nie myślą
ani nie są rzeczywiści...a z tobą bym do łóżka nie piszedł...bo ciebie trzeba
najpierw zaszczepić przeciwko wściekliźnie...jeszcze trochę a obrzydzicie mi kobiety
.

455. Data: 2010-10-20 21:55:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 23:32:57 +0200, Ikselka napisał(a):

> ??????
>
> Skopiowałam - bo tak szybciej; teraz słucham Konkursu Chopinowskiego :-)

Yulianna Avdeeva wygrała :-)

456. Data: 2010-10-20 21:57:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]

tobą bym do łóżka nie piszedł...bo ciebie trzeba najpierw zaszczepić
przeciwko wściekliźnie...jeszcze trochę a obrzydzicie mi kobiety .

Myślę glob, że nie masz zielonego pojęcia co to jest dobre rżnięcie. Selavi.

--

Paulinka

457. Data: 2010-10-20 22:01:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> przeciwko wściekliźnie...jeszcze trochę a obrzydzicie mi kobiety .
>
> Myślę glob, że nie masz zielonego pojęcia co to jest dobre rżnięcie.

Przerażonym współczuję

--

Paulinka

458. Data: 2010-10-20 22:03:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2010 23:57:32 +0200, Paulinka napisał(a):

> Myślę glob, że nie masz zielonego pojęcia co to jest dobre rżnięcie. Selavi.

333333-O
PAULINA!

:-D

459. Data: 2010-10-20 22:03:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 00:01:27 +0200, Paulinka napisał(a):

> Przerażonym współczuję

Skontwiedziałaś?
;-PPP

460. Data: 2010-10-20 22:07:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Skontwiedziałaś?
> ;-PPP

Tato brał udział w świniobiciu.

--

Paulinka

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.