Nienawiść

541. Data: 2010-10-21 11:35:19

Temat: Re: Nienawiść
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy vonBraun napełnił usenet słów
muzyką:

..

> Najlepiej zmiany w kręgosłupie, zwłaszcza gdy ma sie pod czterdziestkę -
> prawie zawsze na zdjęciach wyjdzie jakaś zwyrodnieniówka, a objawy są
> w wyłacznie w badaniu "podmiotowym" czyli możliwe do zebrania w oparciu
> o wywiad. Na wsiach pono teraz mnóstwo rencistów "na kręgosłup".
> vB

-Przekroczył pan dozwoloną prędkość o 40km!
-Ale Panie, tak mnie kręgosłup napierdala...!

Hmm... Bez sensu.

542. Data: 2010-10-21 11:35:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:12ltcas72u7vj$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 21-październik-10, kiedy Qrczak napełnił usenet słów muzyką:

> Wykonajmy teraz coś na prawdę konkretnego:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=QMWUYMWlEyo

Wyjąca baba zagłusza mi gitarę :-/......

MK

543. Data: 2010-10-21 11:38:22

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:v7yxa5ydmkh5$.dlg@trenerowa.karma...

> -Przekroczył pan dozwoloną prędkość o 40km!
> -Ale Panie, tak mnie kręgosłup napierdala...!
>
> Hmm... Bez sensu.

Tak go kręgosłup napierdala, że się dowlec do sądu nie może.

V-V

544. Data: 2010-10-21 11:46:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 13:22:40 +0200, Veronika napisał(a):

> Mniejszość.

OK, więc z tych, których znam w mojej wsi - większość.

545. Data: 2010-10-21 11:47:16

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy Veronika napełnił usenet słów
muzyką:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:v7yxa5ydmkh5$.dlg@trenerowa.karma...

> Tak go kręgosłup napierdala, że się dowlec do sądu nie może.

Gdyby komornika napierdalał, to miałoby to ręce i nogi.
Zaraz zaraz - może kierujący jest komornikiem?!

546. Data: 2010-10-21 12:13:37

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Był to dzień 21-październik-10, kiedy Qrczak napełnił usenet słów muzyką:

> Wykonajmy teraz coś na prawdę konkretnego:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=QMWUYMWlEyo

Trenejro, skąd Ty bierzesz takie cudowności??!!!
A od prawdy to ekspertem jest Chiron

Qra

547. Data: 2010-10-21 12:18:11

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Trenejro, skąd Ty bierzesz takie cudowności??!!!

Nie mówiłem, że w wolnych chwilach pykam na basiku?

548. Data: 2010-10-21 12:29:30

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Trenejro, skąd Ty bierzesz takie cudowności??!!!
> A od prawdy to ekspertem jest Chiron

Jak ktoś potrafi okiełznać teściową, znaczy że jest ekspertem od
wszystkiego.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

549. Data: 2010-10-21 12:34:50

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Debski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś potrafi okiełznać teściową, znaczy że jest ekspertem od
> [...]

Mojej wystarczy dobry obiad ugotować.
Bardziej nie lubi stać przy garach niż mnie.

V-V

550. Data: 2010-10-21 12:36:19

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:yq84ovpda5sq.dlg@trenerowa.karma...

> Chciałem go pomniejszyć w zestawieniu z prostytutką. Tak jakoś to wkażdym
> razie musi być.

Aaa, no w końcu zakumałem ...
Mam się leczyć w ramionach duuużej kobiety.
Albo nawet terapia Kingsajz - spacery po nagim pośladku.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.