Nienawiść

551. Data: 2010-10-21 12:51:42

Temat: Re: Nienawiść
Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:zelulrlz9buu$.dlg@trenerowa.karma...

> czepiał. Taki mi się wydałeś jakoś komputerowy i zdehumanizowany.
... i coś w tym jest ... kilka postów wyplułem mając głowę od wielu godzin
zamęczaną kodowanie. HTML, Java, JavaScript, JSP, wszystko posiekane ze
wszystkim na małym kawałku strony komputera. Ale kto mnie rozumie ...

Ale ...

Ale no jak zawsze - nie do końca tak prosto to jest.

Nie rozumiem ataku Pawła na Szymborską. Po co. Dlaczego. Z jakiej pozycji.
Wrocławianin, którego kojarzę, jako człowieka szanującego wiedzę
historyczną, grzebiącego w tym od czasu do czasu, szukajacego
wielowymiarowości - a tu bęc - tekst tak płytki, że ...
że no histora kwiczy hihotem.

BTW. Mój ojciec, weteran Solidarności (tej dawnej), ciągany po aresztach,
jako młody człowiek miał plan, zupełnie na serio, by iść na milicjanta.
Rodzinę wprawił tym w osłupienie. Ale tak właśnie kombinował jako
młody człowiek. I co ?

Ludzie rodzą się głupi. Jak mają szczęście, to mają przynajmniej mądrych
rodziców i coś skubną na dobry start. Jak mają mniej szczęscia to ich
głupota pchnie do własnych błędów i otrzeźwieją. Ale mogą mieć jeszcze
mniej szczęścia.
I co ? I zostają do głupiej śmierci po niewłaściwej stronie barykady.

Ja twórczość Szymborskiej cenię właśnie za to, że ma bezpośrednie
WEWNĘTRZNE doświadczenie bycia po obu stronach barykady.
Dlatego nie idealizuje żadnej ze stron. I to jest właśnie cenne.
Ona CZUJE różnicę między Stalinem a dajmy na to Kaczyńskim
Tuskiem czy papieżem. Nie tworzy sobie fantzji o Złych i Dobrych.

Jak to śpiewali inni artyści, zdaje się Elektryczne Gitary -
"Wszystko chuj".

A PN mi z tekstem, że WS się kreuje na jakiś autorytet moralny.
Moim zdaniem ocena śmieszna. Kompletnie nie dostrzegająca
potencjału tkwiącego w osobistych doświadczeniach WS.

552. Data: 2010-10-21 12:52:12

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Debski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mojej wystarczy dobry obiad ugotować.
> Bardziej nie lubi stać przy garach niż mnie.

Nie boisz się, że dasz palec to będzie chciała rękę ? Powiedzmy - dziś
gotujesz by mieć spokój, jutro będziesz musiała jej sprzątać ... ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

553. Data: 2010-10-21 12:53:55

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy zażółcony napełnił usenet słów
muzyką:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:yq84ovpda5sq.dlg@trenerowa.karma...

> Aaa, no w końcu zakumałem ...
> Mam się leczyć w ramionach duuużej kobiety.
> Albo nawet terapia Kingsajz - spacery po nagim pośladku.

O widzisz, dokładnie to miałem na myśli. Rozmiar ma znaczenie.

554. Data: 2010-10-21 12:57:51

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> historyczną, grzebiącego w tym od czasu do czasu, szukajacego
> wielowymiarowości - a tu bęc - tekst tak płytki, że ...

Najwyraźniej płytkie jest to co ty nazywasz płytkim.
A innego płytkiego nie widzisz/rozumiesz.
Najtwojsza płycizna może być najmojszą głębizną i wicewersja patafianku :)

555. Data: 2010-10-21 13:01:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
>
> Aaa, no w końcu zakumałem ...
> Mam się leczyć w ramionach duuużej kobiety.
> Albo nawet terapia Kingsajz - spacery po nagim pośladku.
Myślałem, że masz żonę?
:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

556. Data: 2010-10-21 13:01:41

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie boisz się, że dasz palec to będzie chciała rękę ? Powiedzmy - dziś
> gotujesz by mieć spokój, jutro będziesz musiała jej sprzątać ... ;)

No cóż, sprzątać to ona też nie lubi.
Niezły ma pierdolnik i zawsze znajdzie wymówkę, żeby go nie ogarnąć.
Na razie mam swoje metry do sprzątania.
Chociaż jakby wpadła na pewien pomysł, to bym jej nawet okna umyła.

V-V

557. Data: 2010-10-21 13:04:25

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:sh30oop74ijt.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 21-październik-10, kiedy zażółcony napełnił usenet słów
> muzyką:

> O widzisz, dokładnie to miałem na myśli. Rozmiar ma znaczenie.

I tu też mamy Freudowską ciekawostkę. Analogicznie jak z kurwą, pomniejszasz
znaczenie znaczenia w odniesieniu do rozmiaru. Lecz dosłowny sens zdania
temu przeczy. Oznacza to konflikt wewnętrzny. Masz świadomość że rozmiar ma
znaczenie, lecz podświadomie pragniesz by nie miał. Co tam masz małego ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

558. Data: 2010-10-21 13:04:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
> Moim zdaniem ocena śmieszna. Kompletnie nie dostrzegająca
> potencjału tkwiącego w osobistych doświadczeniach WS.
Redi- była jaka była. Ja rozumiem- przeszła coś w życiu, zmieniła się. Dała
sobą manipulować. No cóż- jesteśmy ludźmi. Najważniejsze, że zrozumiała
swoje błędy- i jest już zupełnie kimś innym.
Jednak_problem_w_tym,_że_tak_nie_jest. To nadal czerwona pani. To widać,
słychać i czuć w jej poezji i wypowiedziach. Heglowskie ukąszenia nie chcą
się goić.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

559. Data: 2010-10-21 13:05:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy Chiron napełnił usenet słów muzyką:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Myślałem, że masz żonę?
> :-)

Ale tu chodzi o terapię Chiron, leczenie.

560. Data: 2010-10-21 13:06:47

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy Przemysław Debski napełnił usenet
słów muzyką:

> [...]
> znaczenie, lecz podświadomie pragniesz by nie miał. Co tam masz małego ? ;)

PISiorka :)

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.