Nienawiść

831. Data: 2010-10-27 07:15:07

Temat: Re: Nienawiść
Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:14ebhiyb6dir$.dlg@trenerowa.karma...

> No gdyby mi się śniło Twoje dziecko, to ja nie wiem :)
> Ale dziecko, o którym wiedziałem że jest Twoje - Ty byłaś taką postacią,
> która ją trzyma za rękę, ale jak Ty wyglądałaś, nie mam pojęcia :)

... no, masz Treneiro bardzo silny ciąg do kobiet, które
powściągają emocje i mają analityczny umysł (a jednocześnie
ten analityczny umysł jest ... hmmm ... ciepły ;)
... nawiasem mówiąc, skoro się już leczę, to dopowiem,
że to pociąg do anty-T-matek, tak na mój gust. Twój umysł
przez swoje fantazje dość ostro wyraża swoją 'palącą' potrzebę
w tym względzie :)
Tak - to chyba najlepszy opis pragnień, które w Tobie wyraźnie
widzę: 'zbliżenie do ciepło-analitycznej kobiecej osobowości'.

(T od Trener)

To oczywiście także obraz deficytu, ale ... wracam może do leczenia ;)

832. Data: 2010-10-27 08:54:38

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27-październik-10 pędzel zażółcony zmalował:

> [...]
>
> (T od Trener)
>
> To oczywiście także obraz deficytu, ale ... wracam może do leczenia ;)

Tak, zdecydowanie moja diagnozja jest aktualna :)

833. Data: 2010-10-27 10:03:36

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> a z dawnych czasów przypomnij sobie Kotańskiego i innych

Zjawisko celebryty - ściśle mówiąc, chodzi mi o osobę popularną jedynie
dzięki mediom, których uwagę na siebie zwraca, w tzw. "dawnych czasach"
w Polszcze, niewiele przypominało "celebrację" współczesną. Zazwyczaj
bowiem trzeba było coś wcześniej umiec lub zrobić. Dziś wystarczy
pokazać się parę razy w TV i zrobic coś dziwnego, np. płakać na
zawołanie nad krzywdą kolegi pedofila. ;-)

pozdrawiam
vonBraun

834. Data: 2010-10-27 11:34:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 23:15, Nowy lepszy tren R pisze:

> No gdyby mi się śniło Twoje dziecko, to ja nie wiem :)

No tak, już mi się sen z jawą pomieszały. W dodatku nie moje! ;)

Ewa

835. Data: 2010-10-27 11:36:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 09:15, zażółcony pisze:

> że to pociąg do anty-T-matek

I to ja mam symbolizować anty-matkę?
Idę się powiesić. ;)

Ewa

836. Data: 2010-10-27 12:21:16

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to ja mam symbolizować anty-matkę?
> Idę się powiesić. ;)

'T' robi różnicę.
Np. jak nie ma T to nie masz się na czym powiesić
( T dobrze przypomina szubienicę )

837. Data: 2010-10-27 14:13:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trzeba było coś wcześniej umiec lub zrobić. Dziś wystarczy pokazać się
> parę razy w TV i zrobic coś dziwnego, np. płakać na zawołanie nad krzywdą

Niestety, ale masz rację- to naprawdę przykre...Oczywiście nie samo to, że
masz rację, tylko ze tak jest. Wiele rzeczy spsiało- z przeproszeniem
psów:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

838. Data: 2010-10-27 14:25:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> 'T' robi różnicę.
> Np. jak nie ma T to nie masz się na czym powiesić
> ( T dobrze przypomina szubienicę )
T przypomina Ci szubienicę? Mnie słup telegraficzny. Ciekawe.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

839. Data: 2010-10-27 15:13:16

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> T przypomina Ci szubienicę? Mnie słup telegraficzny. Ciekawe.

No ... Taką romtyczną szubienicę, na dwie osoby ...

Ach, Panno Czarna,
zawisnąć by z Tobą na jednej gałęzi.
Zerknąć na Twe lico po raz ostatni,
lico niewinne lecz odwrócone już
- w źrenicy tak bliskiego mi kruka.
A potem słuchać jeszcze ostatniej czarnopiórej pieśni.
I zasnąć w tańcu wspólnym,
rozkołysanym tak leniwie,
niechcący po raz ostatni trącić
cię piętą w kostkę ....

840. Data: 2010-10-27 20:26:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-27 14:21, zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> 'T' robi różnicę.
> Np. jak nie ma T to nie masz się na czym powiesić
> ( T dobrze przypomina szubienicę )

Od razu mi lepiej. ;)

A może jeszcze zinterpretowałbyś mój sen z Vilarką?

Stała (sic!) w łódce, uśmiechała się lekko i patrzyła w moją stronę.
Miała ciemne, falujące włosy do ramion, jasną cerę, była ubrana w długą
ciemną spódnicę i jakąś jasną bluzę. I buty miała, wiązane, chyba
czerwone, coś w rodzaju martensów, ale takich na subtelniejszej
podeszwie. Zdaje się, że łódka powoli odpływała, ale tego nie jestem na
100% pewna. Właściwie to niby nic się nie działo, ale jednak sen wydał
mi się dość metafizyczny.

Ewa

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.