Re: Niepozadani goscie w domu - komary

Data: 2003-05-11 18:59:28
Temat: Re: Niepozadani goscie w domu - komary
Od: moli <m...@p...onet.pl>

Jarek P. naskrobal(a) w pieknym dniu Cz 08 maj 2003 10:25:49p w poscie

> Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Używałem w zeszłym sezonie takiego ustrojstwa z płytkami prod. Raid.
> Moje spostrzeżenia:
> - popularne u nas w sklepach niebieskie płytki Raid faktycznie śmierdzą
> jak wielkie nieszczęście. Jednocześnie płytki Raid kupione w Turcji (o
> ciut bardziej obłych kształtach i równie niebieskim kolorze) były w
> zasadzie bezwonne. Skuteczność podobna. Moze te lepsze tez u nas da się
> gdzies kupić? - u mnie w domu przy otwartym oknie i zapalonym świetle
> [...]

Ja uzywalam tez raida elektrycznego, ale nie z plytka tylko z buteleczka z
plynem i nic nie bylo czuc. A dzialalo bardzo dobrze, bo ani jeden komar
mnie nie zaatakowal. Dziala to takze na muchy, bo znajdywalam czasami
padle na parapecie. Na opakowaniu jest napisane ze czlowiekowi wcale nie
szkodzi.