Niepozadani goscie w domu - komary

1. Data: 2003-05-08 08:05:55

Temat: Niepozadani goscie w domu - komary
Od: "Grzegorz R." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy macie jakies sposoby na komary wlatujace do domu przez otwarte okna?

Czy reklamowane urzadzenia wkladane do gniazdek elektrycznych sa
rzeczywiscie skuteczne? A moze mozecie podzielic sie jakimis swoimi
rozwiazaniami?

Pozdrawiam,
Grzegorz

1. Data: 2003-05-08 08:21:51

Temat: Re: Niepozadani goscie w domu - komary
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz R." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy reklamowane urzadzenia wkladane do gniazdek elektrycznych sa
> rzeczywiscie skuteczne? A moze mozecie podzielic sie jakimis swoimi

Takie urządzenia elektryczne są skuteczne jednakże nie nalezy ich używac
przy małych dzieciach, osobach starszych lub alergicznych. A i osobie
zdrowej przebywającej w tych oparach non stop może to nie wyjść na zdrowie.
(tak myslę)

W starych drewnianych oknach miałam założoną moskitierę - kawałek gęstej,
jednolitej firanki przypiętej od zewnątrz do ramy pinezkami. I tylko te
część się otwierało. Teraz mam nowe okna i zastanawiam się jak przyczepić
firankę do ramy plastikowej.
Kasia

1. Data: 2003-05-08 08:45:59

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz R. pisze w news:3EBA0FE3.342C2C44@poczta.onet.pl

> Czy reklamowane urzadzenia wkladane do gniazdek elektrycznych sa
> rzeczywiscie skuteczne?

Tak. Włączam taką kulkę, jak mi komar bzyczy nad uchem (wcześniej
nie, bo strasznie śmierdzi i szkodzi domowym zwierzakom).
Otwieram jednocześnie okno, bo dopóki płytka w środku jest nowa,
to zapach jest straszny. :/ Wystarczy potrzymać to w gniazdku
przez godzinę czy dwie - wyłączam, jak się budzę następnym razem.
:-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-05-08 09:48:35

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednolitej firanki przypiętej od zewnątrz do ramy pinezkami. I tylko te
> część się otwierało. Teraz mam nowe okna i zastanawiam się jak przyczepić

W marketach budowlanych można kupić siatkę przeciwko owadom. Dołączona jest do
niej specjalna taśma którą przykleja sie do futryny, a do taśmy przyczepia
siatkę (na zasadzie rzepa). Trzyma się mocno, u mnie wsiało to przez rok i nie
było problemów. Rzadze kupić siatkę czarną bo biała i tak po jakimś czasie
będzie szara.

1. Data: 2003-05-08 11:27:46

Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> było problemów. Rzadze kupić siatkę czarną bo biała i tak po jakimś czasie

Potwierdzam, rewelacyjne.

1. Data: 2003-05-08 20:25:49

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to zapach jest straszny. :/ Wystarczy potrzymać to w gniazdku
> przez godzinę czy dwie - wyłączam, jak się budzę następnym razem.

Używałem w zeszłym sezonie takiego ustrojstwa z płytkami prod. Raid. Moje
spostrzeżenia:
- popularne u nas w sklepach niebieskie płytki Raid faktycznie śmierdzą jak
wielkie nieszczęście. Jednocześnie płytki Raid kupione w Turcji (o ciut
bardziej obłych kształtach i równie niebieskim kolorze) były w zasadzie
bezwonne. Skuteczność podobna. Moze te lepsze tez u nas da się gdzies kupić?
- u mnie w domu przy otwartym oknie i zapalonym świetle komary wlatywały
stadami a zanim od płytki je szlag trafił i tak na ogół zdążyły mnie
zaatakować. Tak więc wszystkiego naraz mieć nie mogłem ;-((( Na ogół
wybierałem opcje: albo światło i zamknięte okno, albo ciemność, otwarte okno
i płytka w gniazdku

J.

1. Data: 2003-05-09 04:43:23

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... jak przyczepić firankę do ramy plastikowej.

w castoramie (innych pewnie też) można kupić taką siatkę do okna na komary.
wyposażoną jest w taśmę z rzepem na kleju, którą przylepia się do ramy. do
rzepa przyczepia się siatkę. u mnie działa już drugi sezon.
--
KSX

1. Data: 2003-05-11 18:59:28

Od: moli <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. naskrobal(a) w pieknym dniu Cz 08 maj 2003 10:25:49p w poscie

> [...]
> mogłem ;-((( Na ogół wybierałem opcje: albo światło i zamknięte okno,
> albo ciemność, otwarte okno i płytka w gniazdku

Ja uzywalam tez raida elektrycznego, ale nie z plytka tylko z buteleczka z
plynem i nic nie bylo czuc. A dzialalo bardzo dobrze, bo ani jeden komar
mnie nie zaatakowal. Dziala to takze na muchy, bo znajdywalam czasami
padle na parapecie. Na opakowaniu jest napisane ze czlowiekowi wcale nie
szkodzi.

1. Data: 2003-05-12 06:10:46

Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 May 2003 18:59:28 GMT, moli <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>mnie nie zaatakowal. Dziala to takze na muchy, bo znajdywalam czasami
>padle na parapecie. Na opakowaniu jest napisane ze czlowiekowi wcale nie

w to bym nie wierzyl do konca, ale fakt - dziala rewelacyjnie

Rysiek

1. Data: 2003-05-13 11:14:41

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JR" <r...@p...pl> wrote in message

> w to bym nie wierzyl do konca, ale fakt - dziala rewelacyjnie

Przylaczam sie do polecania. Samo sie wlacza co 12 godzin, ustawienie na
male i duze pomieszczenie, prawie nic nie czuc, skuteczne.

POzdrawiam
Zonzi

Meble-zapraszam
Instalacja elektryczna natynkowa w kuchni
Kurtka puchowa po praniu
Meble Forte
Czy warto kupić tanią zmywarkę?