Re: Niepozadani goscie w domu - komary

From: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Niepozadani goscie w domu - komary
Date: Thu, 8 May 2003 10:21:51 +0200

Użytkownik "Grzegorz R." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3EBA0FE3.342C2C44@poczta.onet.pl...
> Witam,
>
> Czy macie jakies sposoby na komary wlatujace do domu przez otwarte okna?
>
> Czy reklamowane urzadzenia wkladane do gniazdek elektrycznych sa
> rzeczywiscie skuteczne? A moze mozecie podzielic sie jakimis swoimi
> rozwiazaniami?

Takie urządzenia elektryczne są skuteczne jednakże nie nalezy ich używac
przy małych dzieciach, osobach starszych lub alergicznych. A i osobie
zdrowej przebywającej w tych oparach non stop może to nie wyjść na zdrowie.
(tak myslę)

W starych drewnianych oknach miałam założoną moskitierę - kawałek gęstej,
jednolitej firanki przypiętej od zewnątrz do ramy pinezkami. I tylko te
część się otwierało. Teraz mam nowe okna i zastanawiam się jak przyczepić
firankę do ramy plastikowej.
Kasia