Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.

11. Data: 2016-02-09 18:52:36

Temat: Re: Nieszczepione dzieci trafiły do szpitala z ciężkimi infekcjami.
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:50:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No i to by było na tyle 333-D

A ja sobie tam jutro po prostu zadzwonię i POdpytam 33-]

12. Data: 2016-02-09 18:53:04

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 18:34, Budzik pisze:
> Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

> Nie być czego? Tych chorych dzieci?

Tego nawału chorych nieszczepionych dzieci.

To tym bardziej zarzut złamania
> tajemnicy lekarskiej wydaje się nietrafiony...

No więc nie wiemy czy to prawda, tymbardziej, że człowiek, który zrobił
larum był (jest?) opłacany przez koncerny farmaceutyczne. W sumie
niczego nadzwyczajnego nie napisał - nieszczepione dzieci też chorują.
Chodzi o to co z takim strzępkiem podrzuconej informacji jest robione
później.
W tej chwili jest histeryczny atak na każdego, kto w jakimkolwiek
stopniu wyrazi wątpliwość odnośnie obowiązujących w Polsce procedur w
zakresie przymusowych szczepień.
Ja nie mam złudzeń - tego typu artykuły powstają właśnie w tym celu i są
przez pożytecznych idiotów rozsiewane dalej.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

13. Data: 2016-02-09 20:35:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
W dniu 09.02.2016 08:18, glob pisze:
> Do jednego z gdańskich szpitali przyjęto grupę dzieci z ciężkimi infekcjami. Dzieci
te, decyzją rodziców, nie były szczepione. Opiekunowie nie zgadzali się również na
podanie ordynowanych w szpitalu leków.

> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19600316,nieszczepi
one-dzieci-trafily-do-szpitala-z-ciezkimi-infekcjami
.html
Zabrakło tylko wpisu "artykuł sponsorowany".
BTW co się stało z tajemnicą lekarską?

Dlatego powinno trzemać się was na zakładach psychiatrycznych jak racjonalna wiedza
jest dla was zagrożeniem spiskującym, bo pomordujecie dzieci.

14. Data: 2016-02-09 20:40:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 09.02.2016 o 08:18, glob pisze:
> [...]
podanie ordynowanych w szpitalu leków.

> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19600316,nieszczepi
one-dzieci-trafily-do-szpitala-z-ciezkimi-infekcjami

Zabawne że z jednej strony nadużywa się antybiotyków, przez co bakterie
uodparniają się, a z drugiej istnieje ruch antyszczepionkowy.

To bardzo ciekawe pytanie, bo antybiotyki są bardzo szkodliwe w stosunku do
szczepień, które są najlepszym lekiem przeciwko chorobą jaki wynaleziono. A
antybiotyki pakuje już się do jedzenia czy pochłania jak cukierki. Tylko że głupota
jest krótkowzroczna i jak nie zaszczepisz to przez jakiś okres nic się nie dzieje, a
antybiotyk odrazu bierzesz jak strasznie się czujesz, więc to jest przyczyna=
krótkowzroczność głupoty.

15. Data: 2016-02-09 21:00:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL n...@g...com ...

> No ale wtedy pojawia się tu inny zarzut... :->

Rozumiem, ze to takie rzucanie zarzutami bez zadnej wiedzy. Oby tylko
zdyskredytować.
Rozumiem.

16. Data: 2016-02-09 21:03:54

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 21:00:35 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik XL n...@g...com ...

> Rozumiem, ze to takie rzucanie zarzutami bez zadnej wiedzy. Oby tylko
> zdyskredytować.

Rodziców nieszczepionych dzieci oraz tzw "przeciwników szczepień" też wolno, a nawet
należy! - już samo hasło "przeciwnicy szczepień" jest paskudną manipulacją i tego ani
nie zauważasz, ani nie rozumiesz :->

> Rozumiem.

Piszę przecież, że NIE.

17. Data: 2016-02-09 21:08:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2016 o 21:03, XL pisze:
> Rodziców nieszczepionych dzieci oraz tzw "przeciwników szczepień" też wolno, a
nawet należy! - już samo hasło "przeciwnicy szczepień" jest paskudną manipulacją i
tego ani nie zauważasz, ani nie rozumiesz :->

Czyli faszerowanie antybiotykami tak ale nie szczepić?

18. Data: 2016-02-09 21:20:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 21:08:36 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
nawet należy! - już samo hasło "przeciwnicy szczepień" jest paskudną manipulacją i
tego ani nie zauważasz, ani nie rozumiesz :->

> Czyli faszerowanie antybiotykami tak

Gdzie tak twierdzę? - zaiste podziwiam Twą fantazję.

> ale nie szczepić?

Ależ SZCZEPIĆ!!! //toż to siok! prawda? :->
Sto razy tu już wyjaśniałam, o co chodzi w tzw "ruchu antyszczepionkowym" i na czym
polega paskudne przekłamywanie tego w mediach - ale już dosyć, nie mam zamiaru tego
po raz 101-szy wyjaśniać specjalnie dla ciebie...

19. Data: 2016-02-10 00:50:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
tego ani nie zauważasz, ani nie rozumiesz :->

Czyli faszerowanie antybiotykami tak ale nie szczepić?

Gdyby przenieść w czasie osobnika sprzed trzech wieków, to bardzo szybko trafiłby na
zakład psychiatryczny, powodem byłoby to, że zachowywałby się jak niezrównoważony, bo
nie rozumiała otoczenia. Dlatego debilizm w psychiatrii jest chorobą psychiczną, bo
taki osobnik nie potrafi żyć we współczesnym świecie. Tym samym ruchy antyszczepienne
to tacy osobnicy jakby przeniesieni z przeszłości. Gdzieś z zabitych dechami wsi,
gdzie cywilizacja nie wchodziła i sączyła się jedynie. Mentalność tym samym zabobona
bo nie rozumie świata w jakim żyje, gdy społeczeństwa rozwineły komunikacje
internetową , nagle ten świat bardziej dotarł, więc i wojują z rzeczami których nie
rozumieją. Tak samo jakby facet przeniesiony w czasie zobaczył ryczący pociąg, by się
przed tym monstum bronił i atakował i tym samym kaftan. Tak więc te ruchy
antyszepienne, ich psychopatycznych guru, bo to raczej sekty, trzeba likwidować,
debili na wiariatków i edukować uczestników, bo oni atakują pociąg.

To kobietom skrzywdzonym przez ISIS trzeba pomagać, a nie sprowadzać zdrowych byczków muzułmańskich!
Obrazki ze Szwecji.
Kleyff
Wojna o papier toaletowy
Menu S&P: Negatywna perspektywa dla sektora bankowego w Polsce