Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)

1. Data: 2016-05-08 13:48:41

Temat: Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
Od: Witak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wąska działka rekreacyjna, potrzebuje odgrodzić się od sąsiada tak żebym
nie widywał jego mordki ale żeby ogrodzenie przepuszczało słońce (żeby
było jasno).

Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.

Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

2. Data: 2016-05-08 16:45:43

Temat: Re: Nietypowe ogrodzenie (odgrodzenie)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tiny.pl/grt8c

> Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.
>
> Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...

A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
zrobisz?
333333-]

3. Data: 2016-05-08 21:18:26

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 maja 2016 13:48:58 UTC+2 użytkownik Witak napisał:
> [...]
>
> Obecny 2 metrowy żywopłot daje dużo cienia zwłaszcza wiosną i jesienią.
>
> Myślałem o jakiś panelach z poliwęglanu matowego...
Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

4. Data: 2016-05-08 21:52:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-05-08 21:18, obywatel Kris uprzejmie donosi:

> Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

W ZOO nie wszystkie wybiegi są i długie, i szerokie.

5. Data: 2016-05-10 15:22:43

Od: Witak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokiego masz sąsiada skoro przy 2metrowym zywopłocie widzisz jego mordke;)

Kraków, tu ciężko o płaskie tereny zwłaszcza w stronę Zakopanego,
działka na zboczu, różnica wysokości co-najmniej parę metrów, sąsiad
jest na działce wyżej o ~1m

6. Data: 2016-05-10 15:24:49

Od: Witak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli sąsiad przy Twoich panelach (na złość) posadzi żywopłot - co
> zrobisz?

sposób odgrodzenia musi być uzgodniony przez obie strony, ja się
zgodziłem na 2m żywopłot i myśle że on się zgodzi na jakieś panele
matowe poliwęglanowe

no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

7. Data: 2016-05-11 19:45:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 May 2016 15:24:49 +0200, Witak napisał(a):

> sposób odgrodzenia musi być uzgodniony przez obie strony, ja się
> zgodziłem na 2m żywopłot i myśle że on się zgodzi na jakieś panele
> matowe poliwęglanowe

Zależy, czy będzie chciał robić na złość ;-)

> no chyba że są jakieś siatki co przepuszczają słońce min 50% i wiatr

Są - ale jeśli mają przepuszczać 50% słońca, to niestety i 50% sąsiada też
przepuszczą 3-)
https://www.google.pl/search?q=siatka+cieniuj%C4%85c
a+50%25&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=eW8zV4eGHIaus
wH10Y_wCg

Szukam zbiornika do kompaktu WC
jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Opakowania (próżniowe) na ubrania