jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?

1. Data: 2016-04-30 09:51:11

Temat: jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
Od: michael <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
hammerite czy inna

czarny mat

2. Data: 2016-04-30 15:33:58

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ma byc na rok czy na 50 lat?

3. Data: 2016-04-30 16:27:34

Temat: Re: jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
Od: michael <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

na ok 10

4. Data: 2016-04-30 23:35:30

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdemontuj ogrodzenie i zawiez do malowania proszkowego. Jak nie obijesz w transporcie
i przy montazu to wytrzyma minimum 10 lat. Oczywiscie farba musi byc dobrana zeby
wytrzymywala warunki atmosferyczne. Ale to juz ci od malowania powiedza jaka ma byc.

5. Data: 2016-05-01 22:56:33

Od: Andrzej <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-30 o 09:51, michael pisze:
> jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
> hammerite czy inna
>
> czarny mat
Ja malowałem podkład a następnie poliwinylowa - już kilka lat jest.
Na razie trzyma się dobrze.

6. Data: 2016-05-02 01:06:37

Od: Andrzej <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-30 o 09:51, michael pisze:
> jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
> hammerite czy inna
>
> czarny mat
1 podkład
2 farba poliwinylowa.
Ja tak malowałem i juz 5 lat trzyma się dobrze.

7. Data: 2016-05-02 09:57:33

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrana zeby wytrzymywala warunki atmosferyczne. Ale to juz ci od malowania powiedza

Dodałbym jeszcze, że idealnie byłoby przed malowaniem proszkowym
ocynkować. Wtedy jeszcze wnuki będą podziwiać ogrodzenie :)

Pozdrawiam,
MW

8. Data: 2016-05-02 12:51:20

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale wtedy trzeba dwa razy demontowac. Raz do ocynkowania a drugi raz po dwoch trzech
latach do malowania. Cynk musi sie utlenic na wierzchu. Inaczej farby kiepsko
trzymaja.

9. Data: 2016-06-09 14:47:28

Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-02 o 01:06, Andrzej pisze:

> 1 podkład
> 2 farba poliwinylowa.
> Ja tak malowałem i juz 5 lat trzyma się dobrze.

Jakim podkładem malowałeś?

Niestety już nie produkują porządnych jak dawniej ołowiowych podkładów
antykorozyjnych. To co ostatnio kupowałem to takie g..., że szkoda
gadać. Nie chciały kryć i trzeba było malować kilka razy. Byle puknięcie
i potrafi odprysnąć do gołego metalu. Oczywiście metal przetarty
papierem ściernym i odtłuszczony acetonem.

Szukam czegoś dobrego.

10. Data: 2016-06-11 10:54:18

Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

A coś na cynku?

-----
> Niestety już nie produkują porządnych jak dawniej ołowiowych podkładów
antykorozyjnych.

malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Opakowania (próżniowe) na ubrania
uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?
parawan na taras