No.

1. Data: 2019-05-26 21:42:25

Temat: No.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weszliśmy do PE i przez próg.
JESIENIĄ BĘDZIE TYLKO LEPIEJ :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-05-26 22:12:46

Temat: Re: No.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 21:42, XL wrote:
> Weszliśmy do PE i przez próg.
> JESIENIĄ BĘDZIE TYLKO LEPIEJ :-)

Brawo!
Eurosceptyzm nabrzmiewa w całej Europie!

"Nacjonaliści i eurosceptycy w sumie zyskają ponad 110 mandatów."

https://www.wprost.pl/wybory-euro-2019/10220202/na-z
ywo-wyniki-wyborow-do-parlamentu-europejskiego-2019.
html?time=22:05
21:53
"Chadecy będą mieć 173 europosłów, a więc o ponad 40 mniej niż 5 lat
temu. Centrolewica wprowadzi do PE 147 europosłów i także odnotuje
spadek. Reprezentacja liberałów w PE to około 100 europosłów - o 30
więcej niż dotychczas. Podobnie w przypadku Zielonych, którzy będą mieli
o 20 europosłów więcej niż w poprzedniej kadencji. Nacjonaliści i
eurosceptycy w sumie zyskają ponad 110 mandatów."

//levactwo 'siem pochlasta'.

3. Data: 2019-05-26 22:50:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> o 20 europosłów więcej niż w poprzedniej kadencji. Nacjonaliści i
> eurosceptycy w sumie zyskają ponad 110 mandatów."

https://tosiedzieje.pl/p28904-nacjonalisci-wygrali-w
e-francji-wyprzedzili-partie-prezydencka/?fbclid=IwA
R1n6tbH4oCJELYIxobzFNx294UO7vWqSXIPF5JYkcbxOU8xiIMA-
8LB2DQ

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-05-26 22:51:43

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.05.19 um 22:12 schrieb Ilona:

> [...]
> o 20 europosłów więcej niż w poprzedniej kadencji. Nacjonaliści i
> eurosceptycy w sumie zyskają ponad 110 mandatów."

No to jest nadzieja na reparacje.

--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2019-05-26 22:52:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 22:51, Silvio Balconetti wrote:

ywo-wyniki-wyborow-do-parlamentu-europejskiego-2019.
html?time=22:05

> No to jest nadzieja na reparacje.

chyba rajstop?

6. Data: 2019-05-26 22:56:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2019 o 21:42, XL pisze:
> Weszliśmy

Czyli kto? Bo na pewno nie ty dorwałaś się do koryta, więc z czego się
cieszysz?

> do PE i przez próg.
> JESIENIĄ BĘDZIE TYLKO LEPIEJ :-)

Nie będzie lepiej, bo tylko połowa tego kraju to debile bez instynktu
samozachowawczego. Do jesieni nic się nie zmieni.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-05-26 23:36:47

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.05.19 um 22:52 schrieb Ilona:

ywo-wyniki-wyborow-do-parlamentu-europejskiego-2019.
html?time=22:05

> chyba rajstop?

Chyba tak, bo powinni wlasnie pojsc za zapowiedzia prezesa i domagac sie
reparacji wojennych od Niemiec wzglednie Rosji, protestowac przeciw
roznym sankcjom ze strony Rosji (eksport owocow, warzyw, miesa), zadac
wydania wraku tutki, potepiac nadal aneksje Krymu. Koledzy Salviniego,
pani Le Pen, niemiecka AfD na pewno ich popra. :-)

8. Data: 2019-05-27 00:00:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 23:36, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> wydania wraku tutki, potepiac nadal aneksje Krymu. Koledzy Salviniego,
> pani Le Pen, niemiecka AfD na pewno ich popra. :-)

Eee, tam, trzeba się przygotować do PoleXit'u i już.

//i wyobraż sobie te kolejki niemieckich tirów odprawianych przez
polskiego celnika.

9. Data: 2019-05-27 00:02:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 22:56, Kviat wrote:

> [...]
>
> Nie będzie lepiej, bo tylko połowa tego kraju to debile bez instynktu
> samozachowawczego. Do jesieni nic się nie zmieni.

znów będą jaja!

https://www.youtube.com/watch?v=0yENN9abGhg

10. Data: 2019-05-27 02:02:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 00:01:36 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Eee, tam, trzeba się przygotować do PoleXit'u i już.
>
> //i wyobraż sobie te kolejki niemieckich tirów odprawianych przez
> polskiego celnika.

Nie jestem za polexitem, bo utrudni wyjazdowy awans w światowej drabince tym
bardziej zdolnym Polakom. Paszporty, wizy, na cholerę komu ta papierologia?

Elita naukowa
Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.