Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...

From: ps <b...@c...cyk>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: No i co ja mam zrobić do diaska?...
Date: Sun, 7 Oct 2007 21:26:39 +0200
<fdu9jt$h26$2@news.onet.pl> <1...@4...net>
<1fbl3lku7x1p6$.15t7ia8tntfy9$.dlg@40tude.net>
<1wilwy8831yyq$.1pwvc9d9ohne6$.dlg@40tude.net>
<fe0nhj$1p0$3@news.interia.pl>
<1...@4...net>
<18e0lstaamxo1$.1wtraklp0atl1.dlg@40tude.net>
<7pc0bqc5d374.ge6qa3jatp27$.dlg@40tude.net>
<fe4phq$iia$4@atlantis.news.tpi.pl> <fe4qqq$l9s$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fe4rhu$n59$1@nemesis.news.tpi.pl> <feaj28$62g$1@news.interia.pl>
<4708e64b$0$30014$f69f905@mamut2.aster.pl> <feb1ba$m6g$1@news.interia.pl>
<47090a9d$0$30065$f69f905@mamut2.aster.pl>
<s...@4...net>
<4709273d$0$30031$f69f905@mamut2.aster.pl>

Dnia Sun, 7 Oct 2007 21:04:36 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Sugerujesz - zachowując analogię - że mąż powinien mnie zapytać czy może
> przespać się z blondynką? Nie, nie powinien, tak jak moja matka nie pyta
> jego czy może mi coś kupić.

Tak sugeruje, ze powinien sie zapytac, jak sie zgodzisz oki. Skoro to dla
Ciebie taka sama kategoria, to rozumiem, ze go czule przywitasz po tym jak
wroci oznajmiajac "zona ale blondyne walilem... no szok" jak on powinen
ucieszyc na widok prezentu.... dobra, dobra... ale zabrnelismy ;)

> [...]
> ale po co projektujesz swoje problemy na innych? Niezależnie od tego, co moi
> rodzice _postanmowią_ zaproponować/kupić/zafundować/co tam jeszcze mi, ani
> co teściowie sobie postanowią w sprawie mojego męża nie ma prawa mieć wpływu
> na sytuację mojej rodziny (moją, męża i dzieci). Oni sobie mogą mieć jakiś
> pomysł, mogą zaproponować (moi rodzice mi, jego rodzice jemu), ale to my
> podejmujemy decyzję co z tym zrobić. Nie mąż za mnie w porozumieniu z moimi
> rodzicami, tylko ja i mąż w odpowiedzi na propozycję skierowaną _do_mnie_.

Chyba, chec ochrony swojej racji zaslania Ci oglad swiata :P Zapytam w
takim razie inaczej, bez rzekomej projekcji itd. Czy rodzice Twojego meza
maja prawo bez uzgodnienia z Wami wreczac (stosunkowo) bajonsko drogi
prezent Waszym dzieciom, bez uzgodnienia z Wami, albo z tekstem "to od nas
ten wyjatkowo drogi prezent, gdyby bylo stac wasza mamusie to by ona Wam
takie prezenty kupowala". Jak byscie sie poczuli w koncu w relacji
wnuki/dziadkowie jestescie osobami trzecimi.
W tym caly problem, nie tylko co ale i jak.

> Nie przerysowane tylko komletnie od czapy. Jak mój mąż będzie chciał
> przelecieć blondynkę to ani nie będzie mnie o zgodę pytał, ani się jej
> brakiem przejmował. No nie, Radek? ;-)

Doda to Ty? Jak moglem nie poznac ;)

> Co się ma nijak do tego, że Stalker przejął "obowiązki opieki" wobec żony od
> jej rodziców. Kompletnie nie ta zasada.

Ta zasada, tylko zle opisana ;)

Kri Z przesolony ;)