Re: No i koniec z DO

Data: 2003-04-07 11:19:21
Temat: Re: No i koniec z DO
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6rej7$hrr$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> myślę, ze już
>
> To, że zjadasz właściwe ilości nie oznacza, że te ilości są
wchłaniane.

To być może.

> Bardzo zastanawiające jest wystąpienie u Ciebie i Twojej żony
podobnych
> objawów. Wskazywało by to jednak albo na jakiś błąd w diecie, albo
na jakąś
> robaczycę, co często występuje rodzinnie.

Błędu raczej nie dopuszczam. Myślę, że mieściłem sie w zakresie +/- 10
g dla każdego ze składników (a może i ciaśniej).

Podobne objawy wiazały sie z osłabieniem i brakiem koncentracji - z
sercem to tylko u mnie były hopsztosy...

Najprędzej to juz coś z tymi robalami - w sumie tak czy owak nie
zaszkodzi sie temu przyjrzeć. Jednak jak dla mnie póki co koniec z DO
(nie mówię, że definitywny ale pókim młody i zdrowy to sobie
poeksploatuję mój organizm na tym co lubię).

Pytanie dodatkowe: czy zredukowanie poziomu ciał ketonowych do zera
oznacza, że jednak węglowodany sie wchłonęły czy niekoniecznie ?

--
brow(J)arek pozdrawia