No i udalo sie :-))

1. Data: 2001-12-19 15:57:13

Temat: No i udalo sie :-))
Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :-)))

Udało mi się, dziś się obroniłam i zostałam Panią Magister Inżynier
:-)))
Wszystkim którzy trzymali za mnie kciuki dziękuję :-))

Pozdrowienia
Iwona (Maszczuha)

1. Data: 2001-12-19 16:12:15

Temat: Re: No i udalo sie :-))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

kongratulacje!! Witaj w rangach magistrow...czy czujesz sie od
razu wazniej????????
milego odpoczynku po extra wysilku

Krysia
P.S. Jestes magister od CZEGO?

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 18:01:06

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <u...@4...com>, Krysia Thompson wrote:
> kongratulacje!! Witaj w rangach magistrow...czy czujesz sie od
> razu wazniej????????
> milego odpoczynku po extra wysilku

Dzięki :-))

> Krysia
> P.S. Jestes magister od CZEGO?

Świeżo Upieczony (aby było bardziej kulinarnie) Magister Inżynier :-))
Budownictwa Lądowego o specjalności Budowa Dróg i Autostrad

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-12-19 18:20:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Konieczny" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
pl...

> [...]
> :-)))
> Wszystkim którzy trzymali za mnie kciuki dziękuję :-))

gratuluje:)))))))))

Mechcia

1. Data: 2001-12-19 18:37:02

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-)))
> Wszystkim którzy trzymali za mnie kciuki dziękuję :-))

No gratuluje!
Jeszcze nie tak dawno ja trzeslem portkami i ze starchu przed obrona
obgryzalem paznokcie. A Ty tak po cichutku zdobylas tego mgr-a. I nawet
szumu na grupie nie narobilas. Ja panikowalem potwornie.
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-19 19:46:04

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9vqo34$7ad$1@news.onet.pl>, Deuter wrote:

> Jeszcze nie tak dawno ja trzeslem portkami i ze starchu przed obrona
> obgryzalem paznokcie. A Ty tak po cichutku zdobylas tego mgr-a. I nawet
> szumu na grupie nie narobilas. Ja panikowalem potwornie.

Ja raczej szumiałam na czacie ... :-))
Jakoś nie chciałam odbierać Ci przyjemności, tego, że pierwszy się
pochwaliłes egzaminem :-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-12-19 19:47:28

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>?wie?o Upieczony (aby by?o bardziej kulinarnie) Magister In?ynier :-))
>Budownictwa L?dowego o specjalno?ci Budowa Dróg i Autostrad
>
>Pozdrowienia
>Iwona

To ja skladam zamowienie od razu na szeroka ladna autostrade w
nastepujacych kierunkach (wole jedna, zeby sobie glowy nie
zawracac grzebaniem po mapie) - Z Gory Kalwariipod Warszawa mam
zapotrzebowanie na dobry dojazd (jak wyzej)do:
Minska Maz.
Wroclawia,
Szczecina
Krakowa i Slaska
3miasta.

dziekuje, poelcam sielaskawej pamieci...moze z tego doktorat by
sie wykroil??

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-19 20:48:39

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> Ja raczej szumiałam na czacie ... :-))
> Jakoś nie chciałam odbierać Ci przyjemności, tego, że pierwszy się
> pochwaliłes egzaminem :-))

Dostrzegam nutke zlosliwosci... ;))))
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-19 20:50:44

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawracac grzebaniem po mapie) - Z Gory Kalwariipod Warszawa mam
> zapotrzebowanie na dobry dojazd (jak wyzej)do:

ach, Warszawę na razie o...stawić w spokoju. Ja bym tak prosił, aby
autostradę A12 i A4 na odcinku granica-Wrocław uzupełnić, a odcinek
Legnica-Wrocław doprowadzić do stanu może nie idealnego, ale choćby
kociołbowego. Stan tej drogi jest taki, że zarządce powinni pozbawić
możliwości produkcji potomstwa, na wjeździe powinny być ostrzeżenia, że
kobietom ciężarnym tam nie wolno jeździć oraz nakaz wyciągania protez.
Przecież tam nawet czołgi zrywają zawieszenie. Jak znasz Iwono
odpowiedzialnego za tą drogę, to go proszę kopnij w krocze i pozdrów od
krajanów zza Odry.

Mimo wszystko: najserdeczniejsze gratulacje!!

Waldek (tyż inszynier)

1. Data: 2001-12-19 21:16:16

Temat: Odp: No i udalo sie :-))
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Konieczny <m...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@p...gliwice.sdi.tpn
et.pl...

> [...]
> :-)))
> Wszystkim którzy trzymali za mnie kciuki dziękuję :-))

Gratuluje, ale moje zapotrzebowanie na nową autostradę to Kraków- Zakopane,
z całego serca Ci życzę abyś ją zbudowała. Podobno plany są z lat
trzydziestych.
Pozdrawiam Ramzes-a.

Twarde pieniczki
Moja opowiesc wigilijna