Re: No jak w raju !

From: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: No jak w raju !
Date: Wed, 24 Jul 2002 10:35:52 +0200
Sender: j...@p...onet.pl@host013.polisa-zycie.pl

Marta napisał(a) w wiadomości: ...
>Użytkownik Jaszyn <l...@s...sie.z.idiotow.org>

>dziewczyn,
>
>Sprawa techniczna: jak się chodzi bez rajstop/skarpet, a zwłaszcza boso po
>trawie i ziemi to skóra dużo szybciej rogowacieje i to jest normalne. A nie
>każdy ma ochotę poświęcać czas na wymaczanie i tarkowanie nóg co dwa, trzy
>dni.

a ja i tak uważam, że jest to sprawa higieny osobistej.

>No i co z tego?

no fakt. brudny kołnierzyk koszuli, źle zawiązany krawat, ubłocone buty,
"miód" w uszach - noicoztego??? ;-))

>Tylko nikogo tym nożem nie potraktuj ;-)

staram się. ;-)))

>A tak na serio: moje "rzepy", moja sprawa, jak kogoś denerwuje, niech nie
>patrzy.

Czy tak samo myslisz o zaniedbanym facecie, który wygląda, jakby trzy dni w
areszcie siedział, smierdzi mu z pach w porannym autobusie, a z ust dobywa
się zapach tego, co pił i jadł na imprezie w maju??? ;-) To jego sprawa? bo
chyba wrażenia estetyczne innych też na tym cierpią.

Ja robię generalne porządki ze stopami jak się lato kończy - głównie
>po to, żeby nie drzeć rajstop. Latem daję sobie na luz, nocuję w namiocie,
>biegam boso po trawie, stopy mam najczęściej z "rzepami" i to brudnymi, bo
>trawa głęboko się wżera. Obcinam tylko paznokcie, żeby było wygodnie w
>traperach. Mi takie stopy nie przeszkadzają, a czyjeś odczucia estetyczne
>mam w nosie. Fakt - nie noszę eleganckich klapek, tylko siermiężne (ale za
>to wygodne) męskie sandały, ale wakacje to wakacje :-)

No cóż, żyjemy w "wolnym" kraju, kazdy moze robić to, co lubi. Tylko
odróżniam łazenie po górach czy po lesie od zakladania eleganckiej sukienki
czy kostiumu w "komplecie" z brudnymi stopami, łuszczącym się lakierem.

>PS. Czemu ludzie są tacy nietolerancyjni?

tolero, -re, oznacza wytrzymywać, znosić. Nie oznacza lubić. Nietolerancyjny
byłbym wtedy, gdybym domagał się jakiegoś prawa czy zakazu chodzenia z
brudnymi nogami ;-))) Ja to wytrzymuję (toleruję) ale nie uwazam, aby to
było estetyczne.

>Tobie się nóż w kieszeni otwiera,
>inny NIENAWIDZI kobiet z włosami pod pachą (jeszcze żeby napisał
przepoconą,
>to rozumiem, ale chodziło tylko o odczucia estetyczne),

tylko? Przecież prawie wszystkie działania człowieka związane z szeroko
pojetą urodą są także (bo przede wszystkim dla zachowania higieny) po to,
aby wzbudzać pozytywne wrażenia estetyczne u innych ludzi. Przynajmniej ja
tak rozumiem pęd ludzi do bycia ładniejszymi, atrakcyjniejszymi. Polepsza
się samopoczucie, gdy człowiek wie, ze wzbudza pozytywne zainteresowanie.

>MOLNARCE jest
>przykro jak widzi dziewczyny odbiegające od jej pojęcia "zadbania".
Przecież
>nie dla każdego dobór skarpetek, wydepilowana noga, czy odpowiedni makijaż
>są sprawami istotnymi

Może nie są ważne w życiu w ogóle, ale w pewnej jego częsci, związanej z
urodą owszem. Są pewne zasady, które sobie sami narzucamy, aby być
atrakcyjniejszymi. Zły makijaż, białe skarpety do czarnego garnituru (a'la
MajkelDżekson ;-)), brudne nogi wzbudzają raczej negatywne wrażenia.

- Wy nigdy nie wyszliście na ulicę np. w dziurawej
>skarpecie? Z tłustymi i nieuczesanymi włosami?

Bardzo rzadko. Raczej jak wracałem z imprezy. ;-)) Staram się nigdy nie
wychodzić z przetluszczonymi włosami na ulicę, źle się po prostu czuję.
Poranny prysznic jest najwazniejszą czynnością na początku mojego dnia.

--
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |