No nie :-D

1. Data: 2010-02-19 20:39:36

Temat: No nie :-D
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,35640,7578033,Mniej
_ukrywanych_gwaltow__Dzieki_Anecie_Krawczyk.html

"Kobiety za przykładem Anety Krawczyk nie boją się już mówić o cierpieniach
- uważa specjalistka zajmująca się skrzywdzonymi kobietami(...)"

"(...)W grudniu 2006 r. w reportażu "Praca ze seks" w "Gazecie " Aneta
Krawczyk ujawniła, że zdobyła etat w zamian za seks z Andrzejem Lepperem i
Stanisławem Łyżwiński. Przed tygodniem szef Samoobrony został skazany za
wykorzystywanie Krawczyk i próbę molestowania innej kobiety, działacz
Samoobrony z Lublina. Łyżwiński za podobne przestępstwa oraz gwałt. Obaj
dostali wyroki bezwzględnego więzienia.

- Kobiety są bardziej świadome swoich praw, niż jeszcze kilka lat temu.
Czują, że nie zostaną z problemem same.(...)"

A co! Nieważne, z iloma, byle do przodu i z ideą ;-PPP
--

Ikselka.

2. Data: 2010-02-19 20:56:34

Temat: Re: No nie :-D
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał
> [...]
>
> - Kobiety są bardziej świadome swoich praw, niż jeszcze kilka lat temu.
> Czują, że nie zostaną z problemem same.(...)"
===
Może dlatego parlamentarzyści tak się obawiają równego parytetu
dla kobiet i mężczyzn.

> A co! Nieważne, z iloma, byle do przodu i z ideą ;-PPP
> --
> Ikselka.
===
Różnie to w życiou bywa, w każdym razie seks to nie jest najgorsza
rzecz, jak się może przytrafić ludziom.

zdar

3. Data: 2010-02-19 20:59:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 21:56:34 +0100, sweet.graa`l' napisał(a):

> [...]
> dla kobiet i mężczyzn.

> ===
> Różnie to w życiou bywa, w każdym razie seks to nie jest najgorsza

Pod warunkiem, że o ojcostwo dzieci z niego zrodzonych nie posądza się co
raz to innego domniemanego "tatusia", bo samej się nawet nie wie, z iloma
tego dnia się "walczyło" o etat i równouprawnienie...

--

Ikselka.

4. Data: 2010-02-19 21:04:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 21:59:16 +0100, XL napisał(a):

> Pod warunkiem, że o ojcostwo dzieci z niego zrodzonych nie posądza się co

> raz to innego domniemanego "tatusia", bo samej się nawet nie wie, z iloma
> tego dnia się "walczyło" o etat i równouprawnienie...

Poprawiłam, bo zaraz będzie, że razem ma być pisane.
Otóż nie ma być razem. Co i raz ktoś chciałby mnie poprawiać :-)
--

Ikselka.

5. Data: 2010-02-19 21:07:58

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> raz to innego domniemanego "tatusia", bo samej się nawet nie wie, z iloma
> tego dnia się "walczyło" o etat i równouprawnienie...
===
A co to ma wspólnego z równym parytetem ?
Ty też nie wiesz, z iloma uprawiasz sex ? :o/

zdar

6. Data: 2010-02-19 21:10:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:07:58 +0100, sweet.graa`l' napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> ===
> A co to ma wspólnego z równym parytetem ?
> Ty też nie wiesz, z iloma uprawiasz sex ? :o/

Ja wiem. Dlatego wiem, z kim mam dzieci.
Pani Krawczyk nie wie, z kim ona ma. I robi z tego ideę - chce zostać
sztandarową przedstawicielką maltretowanych kobiet. To już jest przegięcie.

PS. Ty się aby orientujesz, o co w ogóle biega z panią Krawczyk Anetką? Bo
coś wałntpiam.

--

Ikselka.

7. Data: 2010-02-19 21:13:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> ===
> A co to ma wspólnego z równym parytetem ?
> Ty też nie wiesz, z iloma uprawiasz sex ? :o/
>
> zdar

to wiedzą wszyscy ;)

kiwiko

8. Data: 2010-02-19 21:29:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał:

> to wiedzą wszyscy ;)

LOL :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

9. Data: 2010-02-20 10:27:09

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Ja wiem. Dlatego wiem, z kim mam dzieci.
> Pani Krawczyk nie wie, z kim ona ma. I robi z tego ideę - chce zostać
> sztandarową przedstawicielką maltretowanych kobiet. To już jest
> przegięcie.
===
Dlaczego ? Przecież jeśli jej się uda, to już nie będzie
związane z jej sytuacją, lecz poprawi sytuację kobiet w ogóle.

> PS. Ty się aby orientujesz, o co w ogóle biega z panią Krawczyk Anetką? Bo
> coś wałntpiam.
> --
> Ikselka.
===
Czyżby sąd w Lublinie był niesprawiedliwy ? :o/

zdar

10. Data: 2010-02-20 13:30:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Feb 2010 11:27:09 +0100, sweet.graa`l' napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> ===
> Dlaczego ? Przecież jeśli jej się uda, to już nie będzie
> związane z jej sytuacją, lecz poprawi sytuację kobiet w ogóle.

Tylko na tyle, że będą mogły walczyć o etaty d..ą w pełnym świetle Nowej
Moralności.

> ===
> Czyżby sąd w Lublinie był niesprawiedliwy ? :o/

Naprawdę nie widzisz kurestwa tej osoby? i tego, jak ono rzutuje na
kobiety, które ją popierają??? - nie chodzi mi o wyrok sadu.

--

Ikselka.

dlaczego małe dziewczynki
Umierajaca Europa (Korwin)