Re: No to kto idzie na piwo?

Data: 2003-11-17 22:27:36
Temat: Re: No to kto idzie na piwo?
Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

Użytkownik "tycztom" <t...@n...waw.pl> napisał w wiadomości
news:bpbbcq$23j5$1@foka.aster.pl...

> Kiedy ja tak z sympatii :)
> Ty wiesz jak to na mnie dobrze wpływa?
> Pokory uczy - żółtodzioba niepoprawnego.

Cieszysz mnie ;).

> OK - inaczej.
> Ile piwka muszę postawić w Lolku? ;), żeby 'tantiema' mnie ominęły? ;) -
> mowa o Ev.ksie ;)
> /powyższe jest spektaklem z serii uczciwy polak przez małe 'p'/

Nic nie kumam ?:-(.......

Kto to "u.p.p.m.p" ? ;)

> P.S. Eva przyjedziesz na piwko?

Z ochotą! :)))

tylko paparazzich nie lubię :)))
http://www.paparazziphotoart.com/

A poważnie: gdyby było bliżej
i cieplej i... zdrowiej ;) i... gdybym paparazzich lubiła ;)
to z wielką przyjemnością zobaczyłabym Wasze
zielone

busie.. ;)

Raz jeden skrzydła MI się rwały do lotu 29.09.2001
Mogło pięknie być.. Niektóre pewnie pamiętają.. MMichały ;)

Ale... coś mi przeszkodziło [na szczęście? ;)]
bo po powrocie z MMagicznego coś...
ostrro szło! :))). Foto~~graficznie ;).

Może jeszcze będą inne poPjAvki
wioo~senne bardziej ;)