Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

61. Data: 2016-03-01 16:24:30

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2016 o 15:23, FEniks pisze:

> No niezupełnie. Takie mlecznobiałe.

Nie, źle napisałam. Nie mlecznobiałe, a jak mleczny kryształ czy szkło.

Ewa

62. Data: 2016-03-01 17:22:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No to udało mi się kupić wyjątek!

Soli w przyrodzie jest dużo, mamy w czym wybierać. Mam wrażenie, że
kryteria wyboru zmieniają się z upływem czasu. Kiedyś poszukiwano
soli jak najbielszej, teraz ludzie chcą kolorowej, żeby mikroelementy
były.

--
Jarek

63. Data: 2016-03-01 17:43:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Tak się kończą skróty myślowe. W ogóle to rozmawialiśmy o soli, a gary
> pojawiły się przy okazji mojego mielenia do zupy. Więc do gara z zupą
> całe kryształki nie stanowiłyby problemu, o ile dałoby się je wcześniej
> z młynka wydobyć, a że się nie da i trzeba je wymielić...

Solenie zupy z młynka jest chyba jednym z gorszych pomysłów. Łyżeczką
czy czymkolwiek zdecydowanie łatwiej dozować. Po co ktoś ma potem mówić,
że zupa była za słona?

> Taka jak najzwyklejsza sól kuchenna, tylko w większych kryształkach
> (ok. 2-3mm) i ładnie oczyszczona.

Oczyszczona (np. przez warzenie próżniowe) bywa bardzo drobna. Biała
wielkokrystaliczna bywa morska z Portugalii, co ją niedawno w Biedronce
sprzedawali. Do befsztyka czy innej wołowizny dobra. Do zupy też.

Jarek

--
Zupa wołowa.

64. Data: 2016-03-01 18:08:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mniej soli w ...soli? Dobre, dobre :-D

No ale przecież ona jest zanieczyszczona.

taki jak leje na wszystko

65. Data: 2016-03-01 18:09:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-01 13:38, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Co złego w jodowanej widzisz?

IQ wzrasta nierównomiernie do EQ.

66. Data: 2016-03-01 18:10:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-01 14:05, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> smak chlorku sodowego jest intensywny, ale inne sole mocą odczuć
> potrafią go przewyższyć o kilka rzędów wielkości. I tak oto smak
> wody morskiej opiszę w pierwszej kolejności jako gorzki, dopiero
> potem słony. Dzieje się to za sprawą obecnych we wodzie soli innych
> metali (magnezowych zwłaszcza), choć ta sodowa stanowi w morzu
> przytłaczającą większość. Jeden smak maskowany jest przez drugi.
> Potem w potrawie solonej solą morską gorycz ginie przysłonięta czym
> innym. Skomplikowana rzecz, te smaki. I jak to bym ujął, nieliniowa

Nie pchaj się waść na afisz. Królowa może być tylko jedna.

67. Data: 2016-03-01 18:11:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-29 22:02, obywatel XL uprzejmie donosi:

Nie ma odpowiedniego sitka?

68. Data: 2016-03-01 18:12:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-29 22:06, obywatel XL uprzejmie donosi:

pomożesz uzasadnić 33333333333-]

Doceń. Może i Twoje kiedyś wytłumaczę.

69. Data: 2016-03-01 18:14:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-01 13:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Zastanawiam się jak to z tą higroskopijnością kryształów soli...
> Sprawdziłaś te informacje?
> Leży u mnie na biurku niby-to-rzeźba z kopalni soli z Wieliczki
> i od paru ładnych lat wygląda tak samo, mimo że stoi
> w bardzo wilgotnym powietrzu i nie wchłania w ogóle wilgoci,
> nie puchnie, nie cieknie - co jest grane? Oszukali rzeźbę plastikiem?

Lizałeś?

70. Data: 2016-03-01 18:36:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2016-02-29 22:06, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Doceń. Może i Twoje kiedyś wytłumaczę.

Nie wiem czy dasz rady. Jesteś w tym tłumaczeniu dobra,
ale obawiam się że z pustego i Salomon nie naleje :-/

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi