Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym

71. Data: 2016-03-01 18:38:13

Temat: Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
news:21322a4c-e17f-4e7b-95ba-3420294c47a9@googlegrou
ps.com...

> Nie życzę sobie, aby mnie (oraz gości bez ich wiedzy) na wyrost jodowano.

Z tego co czytałem ludzie przeważnie mają niedomiar jodu w organizmie.
Obawy nie ma.

> No i - do przetworów się nie nadaje.

Sól tania...
Do przetworów można mieć jedną, do solenia zupy drugą.

72. Data: 2016-03-01 18:49:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2016-03-01 00:29, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> No ale przecież ona jest zanieczyszczona.

Nie tłumacz jej podstaw, ona dobra z chemii zawsze była :-)))))

73. Data: 2016-03-01 20:05:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Z tego co czytałem ludzie przeważnie mają niedomiar jodu w organizmie.

Jest teoria, która mówi, że jodłowanie wzięło się z braku jodowania.
A konkretnie z niedoboru jodu, co w alpejskich warunkach jest regułą.
Osoby z takimi brakami przejawiają skłonności do wydawania pewnego
typu dźwięków. Ale poza tym pasaniu owiec oddają się z radością. Czy
niższe góry też klimatem temu zjawisku sprzyjają, tego dobrze nie wiem.

--
Jarek

74. Data: 2016-03-01 20:59:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2016 o 18:09, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-03-01 13:38, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> IQ wzrasta nierównomiernie do EQ.

Jak Ty to robisz, że każdy idiotyzm potrafisz wytłumoczyć?!

Ewa

75. Data: 2016-03-01 21:04:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Solenie zupy z młynka jest chyba jednym z gorszych pomysłów. Łyżeczką
> czy czymkolwiek zdecydowanie łatwiej dozować. Po co ktoś ma potem mówić,
> że zupa była za słona?

Iiii tam, jak na razie wychodzi na mniej niż więcej.

> Oczyszczona (np. przez warzenie próżniowe) bywa bardzo drobna. Biała
> wielkokrystaliczna bywa morska z Portugalii, co ją niedawno w Biedronce
> sprzedawali. Do befsztyka czy innej wołowizny dobra. Do zupy też.

A tu się przyznam, że kupiłam tę sól przy okazji, głównym celem była
solniczka z młynkiem (otwieralnym!). Kupiłam ją w TKMAxx (mam słabość do
akcesoriów kuchennych w tym sklepie), więc możliwe, że przywędrowała z
daleka, ale nie pamiętam, co było na opakowaniu.

Ewa

76. Data: 2016-03-01 21:41:25

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 15:33:57 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> OMG! I ty się śmiejesz z mojego młynkowania? No weźźź...

Co Cię tak dziwi? - tylko DO SOLNICZEK przesiewam. Sztuk 2 - małe. Nie do garnka.

77. Data: 2016-03-01 21:41:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Ty to robisz, że każdy idiotyzm potrafisz wytłumoczyć?!

Szafę mam.

78. Data: 2016-03-01 21:42:22

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 17:22:29 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> teraz ludzie chcą kolorowej, żeby mikroelementy
> były.

Głupi ludzie myślą, że jak "zwykła" polska biała kamienna, to bez.

79. Data: 2016-03-01 21:43:13

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 15:41:14 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Dla zdrowia!

Ale zdajesz sobie sprawę, że to bzdura jest?

80. Data: 2016-03-01 21:44:28

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 marca 2016 17:43:24 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

> [...]
> że zupa była za słona?

> Oczyszczona (np. przez warzenie próżniowe) bywa bardzo drobna.

To nie jest wynik oczyszczania, tylko mielenia.

Buraczki w plasterkach
Malaysia PPC Search Marketing Agencies
TVN24 - nowa piramida żywnościowa
Ale jaja!!!
Ciekawostka dla wielbicieli zdrowych ryb i suszi