Re: Noszenie obraczki

From: "Dorunia" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Noszenie obraczki
Date: Tue, 8 Jan 2002 09:53:55 +0100

W naszym związku obrączka ma duże znaczenie, obydwoje nosimy obrączki.
Czasem gdy z jakiegoś powodu jestem zmuszona ją zdjąć to mąż potrafi mi ją w
super magiczny sposób zakładać np. gdy kazano mi zdjąć obrączkę gdy
zabierano mnie na cesarkę, po wszystkim mąż przyszedł do mnie wkładając mi
ją na palec wypowiadał słowa przysięgi małżeńskiej, robi to dość często,
mimo że jesteśmy 11 lat po ślubie. On również nosi obrączkę ciągle na palcu,
była już z nim nawet na 35 m pod wodą, On twierdzi że głupio się czuje gdy
nie ma jej na palcu (trochę jak by był nie do końca ubrany). Choć wiemy że
nie należy otaczać się wyłącznie symbolami to akurat ten złoty krążek jest
dla nas ważny:-)
Pozdrawiam Dorunia