Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

101. Data: 2019-04-24 13:49:06

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 12:25, Trybun pisze:

> To że "wielu należy do sekty" to nie wina samej sekty tylko złej
> organizacji państwa. Jak komuś rozumnemu powtarzam jeszcze raz -
> hierarchowie nie maja możliwości chronienia bo na pewno nie są jakimś
> syndykatem zbrodni w potocznym słowa tego znaczeniu.

Ja ci powtarzam jeszcze raz, jak debilowi: mają możliwości. I z nich
korzystają.
Wytłumaczyłem ci to powyżej. Dałem przykłady UDOKUMENTOWANE w jaki
sposób to robią.

Tobie ktoś płaci za zaprzeczanie faktom?

> W tym kraju nie ma większej instytucji niż prawo i środki powołane do
> jego egzekwowania. Przed nią księży nie chroni nic.

No pewnie.
Te wszystkie przypadki, w których hierarchia kościelna chroni pedofilów,
ktoś zmyślił specjalnie żeby cię wkurwić.

> Podstawowy fakt - kto broni?

Kosmici.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

102. Data: 2019-04-24 18:35:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> I całe szczęście że nie trwa to długo, na tyle krótko że stosy nie zdążą
> zapłonąć.

Ale zbombardować by się przydało.
Churchill wiedział, co gada - 50 lat to cykl wylęgania od nowa.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

103. Data: 2019-04-25 00:04:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 13:25, Kviat wrote:

> Tęsknisz do stosów?
> Tam gdzie teraz rządzą religianci obcinają głowy i kamienują, więc może
> to ci wystarczy i się tam przeprowadzisz? Ucieszą się z pomysłu stosów.
>
> Na twoje nieszczęście ludzie w Europie nadal będą się bronić przed
> religiantami, więc raczej nie doczekasz się stosów za swojego życia.
> Jedź póki możesz.

a to 'póki', to nie jest całkiem po polsku, to rusycyzm jest.

104. Data: 2019-04-25 00:12:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 12:25, Trybun wrote:

> [...]
> wolnością.
> Tak właściwie to nic mi nie dałeś - poszlakowe oskarżenia po latach dla
> mnie nie mają żadnego znaczenia.

> W tym kraju nie ma większej instytucji niż prawo i środki powołane do
> jego egzekwowania. Przed nią księży nie chroni nic.

> Ciebie jak widać to nie dotyczy - że tak powiem - ciągle wierny - w
> zabobony i w to że Boga nie ma.

> Podstawowy fakt - kto broni? Mam kogoś oczerniać bo jakiś łowca posagów
> (odszkodowań) nagle sobie przypomniał że w dalekiej przeszłości został

Nie dyskutuj z tym małym obleśnym levaczkiem, bo dla niego, to cel sam w
sobie.
Przez dziesięciolecia obleśne levactwo nawstawiało zboków do Kościoła a
teraz młodzi aktywiści robią za ofiary.

https://wpolityce.pl/swiat/410174-fatima-komunistycz
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

105. Data: 2019-04-25 00:26:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 12:26, Trybun wrote:

> E tam, bez przesady. Ale swoja drogą to Polska prowadzi od zawsze jakąś
> irracjonalna politykę - przyjaciół szukamy daleko a wrogów blisko. Nie
> potrafimy, nie chcemy wyciągać wniosków z błędów w historii.

Czasem warto :)
We wrześniu 39, Polsce najbardziej przysłużył się Emperor Showa (????).
//zwlekał, aż do 15 wrzesnia z podpisaniem zawieszenia broni ze Stalinem.

106. Data: 2019-04-25 00:30:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 13:49, Kviat wrote:

> [...]
> Te wszystkie przypadki, w których hierarchia kościelna chroni pedofilów,
> ktoś zmyślił specjalnie żeby cię wkurwić.

Czego kłamiesz?
Wszyscy od dawna wiedzą, że to obleśna levacka agentura.

107. Data: 2019-04-25 12:06:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 13:25, Kviat pisze:

> [...]
>
> Na twoje nieszczęście ludzie w Europie nadal będą się bronić przed
> religiantami, więc raczej nie doczekasz się stosów za swojego życia.

Powiedział Kwiat patrząc w lustro.  - "Ech to były czasy, - nie bawić
się z urojonymi wrogami w jakieś podchody tylko od razu na stos".

108. Data: 2019-04-25 12:07:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 18:35, XL pisze:

> Ale zbombardować by się przydało.
> Churchill wiedział, co gada - 50 lat to cykl wylęgania od nowa.

Nie, osobiście nie jestem zwolennikiem siłowego tłumaczenia drogi tym co
błądzą. W ten sposób nie będziemy się od nich różnić.

109. Data: 2019-04-25 12:08:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 00:12, Ilona pisze:

> Nie dyskutuj z tym małym obleśnym levaczkiem, bo dla niego, to cel sam
> w sobie.
> Przez dziesięciolecia obleśne levactwo nawstawiało zboków do Kościoła
> a teraz młodzi aktywiści robią za ofiary.

To nie jest dyskusja, próbuję tylko wytłumaczyć fakty. Dyskusja może być
tylko jak obie strony maja argumenty. Tymczasem całe argumenty Kviata to
irracjonalna niczym  merytorycznym nie poparta niechęć do Kościoła.

110. Data: 2019-04-25 12:10:18

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2019 o 00:26, Ilona pisze:

> Czasem warto :)
> We wrześniu 39, Polsce najbardziej przysłużył się Emperor Showa
> (????).
> //zwlekał, aż do 15 wrzesnia z podpisaniem zawieszenia broni ze Stalinem.

Nie, nie warto nigdy. Albo siedźmy jak myszy pod miotłą, albo zbudujmy
armię kora zdoła nas obronić i dopiero wtedy pobrzękujmy szabelką. A nie
jak kompletne bezmózgi pchajmy się między młot a kowadło, czyli
imperialne interesy wielkich tego świata. Bo znowu może być  wielki
płacz i narzekanie na innych.

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży