Nowa

1. Data: 2003-01-06 11:26:27

Temat: Nowa
Od: "Gocha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć jestem tutaj nowa bardzo interesuje mnie psychologia stosowana i mam
takie pytanie czy wiecie może gdzie mozna podjąć studia zaoczne z psychologi
stosowanej.

Gocha

1. Data: 2003-01-06 11:46:46

Temat: Re: Nowa
Od: "Emu" <E...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć jestem tutaj nowa bardzo interesuje mnie psychologia stosowana i mam
> takie pytanie czy wiecie może gdzie mozna podjąć studia zaoczne z
> [...]
Sosowanej w czym? gdzie? - Zaoczyny psycholog?

1. Data: 2003-01-06 12:54:06

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-06 13:00:20

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita pisze w news:avbttt$s5u$1@news.tpi.pl

Ale o ile wiem, nie stosowaną. Stosowana jest chyba w Krakowie na
UJ.

Daga

1. Data: 2003-01-06 16:16:38

Od: "Marcin Z." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Studiów z psychologii stosowanej (zwłaszcza zaocznych) jako takich nie ma. W
Polsce kształcenie na poziomie studiów magisterskich z psychologii prowadzą
dwie uczelnie: UKSW oraz SWPS. Obie mieszczą się w Warszawie.
Więcej informacji na temat studiów psychologicznych magisterskich i
podyplomowych znajdziesz na stronach serwisu Psychologia:
www.psychologia.vel.pl

Pozdrawiam serdecznie

Marcin

Dylemat nastolatki;P
Warto przeczytać!
nerwica zoladka?!
Dzięki za życzenia. :)
Wymuszanie Autorytetu - gdy brak już Argumentów