Re: Nowa książka o diecie optymalnej

Data: 2004-06-18 17:27:51
Temat: Re: Nowa książka o diecie optymalnej
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>

Krystyna*Opty* wrote:

> Zgadza się :)

Wątpię. Na tej grupie jest parę przykładów permanentnego zgorzknienia.

> No i co ja na to poradzę, że mnie od siedmiu lat humor praktycznie nie
> opuszcza :)

J.w.

> Tak jest. Są i będą już zawsze... ;)
> Z dobrych rzeczy się dobrowolnie nie rezygnuje.

Jasne. Tylko czasem umierają na raka, który wykluł się w czasie diety
optymalnej.

> Gdybyś była domyślna, to byś się domyśliła, że te teksty są skierowane do
> nowicjuszy zaczynających żywienie optymalne.
> No a poza tym, to jakie jeszcze inne wieści masz od mamy?

Ano takie, że wszyscy wczasowicze to optymalni ze stażem. I sobie takie
bzdurki wypisują w chwilach wolnych od marudzenia. I co teraz? Leć do
biedronki? Jak to Ty lubisz mówić? Że "teoria swoje, a praktyka swoje"?
No to masz przykład.

Pozdrawiam,
Karola