Re: Nowa książka o diecie optymalnej

Data: 2004-06-18 18:29:28
Temat: Re: Nowa książka o diecie optymalnej
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E1001509A80@jplwan
t003.jasien.net...

> Wątpię. Na tej grupie jest parę przykładów permanentnego zgorzknienia.

No niestety, przecież dokładnie tak samo jest na innych dietach,
nie wszystkim wszystko od razu się udaje.

> J.w.

Spróbuj, i Tobie się poprawi.

> Jasne. Tylko czasem umierają na raka, który wykluł się w czasie diety
> optymalnej.

To żaden argument, wyjątki tylko potwierdzają regułę. W porównaniu z liczbą
nowotworów powstających na INNYM żywieniu jest zdecydowanie mniej na DO, co
jest zjawiskiem wybitnie godnym zainteresowania służb medycznych... :|
Mnie nowotwór przed DO zagrażał kilkakrotnie, a więc na DO powinien zagrozić
tym bardziej. Na DO wszystko jest OK. od 7 lat.
Aczkolwiek organizm to skomplikowany system zespołu miliardów komórek, nie
sposób w 100 procentach przewidzieć i wykluczyć każdy czynnik rakotwórczy.
Czasem organizm walcząc z jedną patologią "zaniedbuje" w tym momencie inne
miejsca. Dlatego ubolewam, że nasza medycyna stawia ciężko chorych
pacjentów przed tak dramatycznym wyborem:
"albo my was będziemy leczyć wg standardów z pełnym wyposażeniem
diagnostycznym i szpitalnym, ale na tragicznie chudej diecie szpitalnej,
albo leczcie się dietą optymalną na własną odpowiedzialność (czyli bez
szpitalnych warunków)".

do nowicjuszy zaczynających żywienie optymalne.

> Ano takie, że wszyscy wczasowicze to optymalni ze stażem.

Czyli tak im odpowiadają opty wczasy, że jeżdżą tam wielokrotnie :)
Jeśli ja miałabym jechać gdzieś na wczasy, to tylko tam, gdzie karmią
optymalnie, czy to niezrozumiałe? Wegetarianie też szukają ośrodków
wczasowych z kuchnią wege.
I tak to tworzymy dwa różne światy... ;(
a podobno zawartość talerza to nic ważnego... :(

I sobie takie
> bzdurki wypisują w chwilach wolnych od marudzenia.

No to zaprotestuj i powiedz im, żeby nie szli w ślady konwencjonalnej
oświaty w oplakatowywaniu wszystkich ścian jak w przychodniach... ;>

I co teraz? Leć do
> biedronki? Jak to Ty lubisz mówić? Że "teoria swoje, a praktyka swoje"?
> No to masz przykład.

No a poza tym, co u mamy? Dlaczego piszesz o czymś, co jest mało istotne,
a pomijasz milczeniem wrażenia mamy z Arkadii?

Krystyna