Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Date: Wed, 10 May 2017 16:39:44 -0000 (UTC)

Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> Sprawdziłem tak na szybko, Win7 Pro/x64.
>
> Program wymaga .NET 3.5 oraz SQL Compact 3.5

No ale od tego jest instalator aby to sprawdzil czy zainstalowane i dodał
jak trzeba, nie? :-)

Tak to jest jak programista "testuje" tylko na swojej maszynie
developerskiej a nie zada sobie trudu aby przetestuwac na "pustym" Windows
takim ze sklepu.

> A teraz standardowa odpowiedź serwisu nr 1 ;) - u mnie działa prawidłowo.

Jestem pewny, że u Stokrotki działa, w to nie wątpię. Informuję ją tylko że
niedopracowała instalatora.

Ja mam na tym kompie .NET i SQL Compact a mimo to nie działa.