Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57

21. Data: 2017-05-11 14:52:56

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
news:962ab4dc-3e24-400f-bdf2-f09641349941@googlegrou
ps.com...
> A to zupełnie nieprawda. Na Windows 10 Home (czyli tym co dostaje się
> ze 100% nowych komputerów) nie ma. Instalator sobie musiał pobrać
> i doinstalować. Ja nie wiem, czy widziałaś jakikolwiek instalator
> Windowsa z tej dekady, ale od 8 to niewiele tam się da zmienić
> przy instalacji;)

To wygląda u mnie jednak nie na problem z instalatorem.
Próbowałem instalować na innym komputerze, bez SQL
i instalator zaproponował SQL Server Compact, zgodziłem
się oczywiście ale po instalacji objawy w programie takie same.
Jak Stokrotka napisała: nie ma bazy.
Tylko dlaczego instalator nie dostarczył użytkownikowi bazy?

22. Data: 2017-05-11 15:24:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> Bo działanie tego programu na pustej bazie nie ma sensu.
> Bez danyh o produktah nie ma sensu liczenie czegokolwiek.

"Pusta" w sensie taka, która nie zawiera danych przeze mnie
wprowadzonych. Oczywiście nie pusta w sensie dosłownym.

Więc gdzie jest taka baza i czemu instalator jej nie dodał?

23. Data: 2017-05-11 18:43:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... i jak sobie z tym poradzić? :-)
>
> Czyli innymi słowami: gdzie jest jakaś baza?
> Instalator nie kładzie mi bazy danych na moim kompie?

Instaluje się z programem. W kturym pliku - jest opisane na stronie www w
opisie programu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

24. Data: 2017-05-11 18:51:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję że Stokrotka jednak stanie na wysokości zadania
> i pomoże mi uruchomić *swój* program... Zwłaszcza że zdaje się
> że już wie co jest problemem: brakująca baza danych... :-)

Doinstaluj sobie SQL, albo pszeinstaluj Windowsa i będzie działać.
Jak żądasz pewności, czy to jest pszyczyną to właź w:
wszystkie programy / Narzędzia administracyjne / usługi
znaleść SQL server chyba (EXPRESS) , powinien
być stan "uruchomiony", kolumna typ uruchomienia "Automatyczny".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

25. Data: 2017-05-12 02:20:11

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 maja 2017 14:53:00 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> Jak Stokrotka napisała: nie ma bazy.
> Tylko dlaczego instalator nie dostarczył użytkownikowi bazy?
To już jest inna sprawa, ale jak sam widzisz zupełnie nie
związana z tym, że "źli informatycy dyletanci" nam odznaczyli
coś tam przy instalacji;)

26. Data: 2017-05-12 02:46:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...
> To już jest inna sprawa, ale jak sam widzisz zupełnie nie
> związana z tym, że "źli informatycy dyletanci" nam odznaczyli
> coś tam przy instalacji;)

Podejście Stokrotki do kogoś kto próbuje zainstalować jej program i
sygnalizuje problemy jest po prostu boskie... "spieprzyłeś coś to Ci nie
działa". O - przepraszam "spiepszyłeś coś to Ci nie działa" :-DD

- "Może bazy nie ma?
- "Napewno jest, poszukaj sobie, jest tam gdzieś opis na www gdzie
szukać..."

:-DD

Szkoda że od razu nie napisała otwarcie i uczciwie:
"Wrzucam nową wersję swojego programu napisanego na kolanie.
Jak komuś coś nie zadziała to niech mi du** nie zawraca bo to pewnie
i tak jego wina albo jego admina wina albo Microsoftu wina, nie moja" :-D

27. Data: 2017-05-12 18:48:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Stokrotka napisała: nie ma bazy.

Bazy nie ma bo spiepszyłeś instalacje.
Więc nie wyrywaj zdania z kotekstu.!

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

28. Data: 2017-05-12 20:18:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Bazy nie ma bo spiepszyłeś instalacje.
> Więc nie wyrywaj zdania z kotekstu.!

Co to znaczy "spieprzyłem instalację"? :-)
Jak można ją w ogóle spieprzyć? Uruchamiam instalator, on mi się pyta czy
dodać SQL Server Compact więc się zgadzam, program się instaluje bez
dalszych pytań - co tu użytkownik może spieprzyć? :-))

Swoją drogą program się nie skarży na brak pliku bazy... Skarży się że nie
umie sobie znaleźć biblioteki: "Unable to load DLL 'sqlceme35.dll" w
miejscu gdzie ona jest zainstalowana razem z całym serwerem SQL Compact.
Druga próba uruchomienia już po ręcznym przeniesieniu kopii tej biblioteki
do /windows/system32 już bibliotekę otwiera ale skarży się na coś innego:
System.InvalidOperationException: An error occured creating the form. An
attemp was made to load a program with incorrect format. (Exception from
HRESULT: 0x8007000B) at System.Data.SqlServerCe.NativeMethods.DllAddRef()

No ale nie ma sensu dalej tego ciągnąć skoro Ty kontynuujesz obwinianie
potencjalnego użytkownika za jakieś wymyślone błędy zamiast spróbować
konstruktywnie pomóc rozwiązać problem.

29. Data: 2017-05-12 20:37:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejście Stokrotki do kogoś kto próbuje zainstalować jej program i
> sygnalizuje problemy jest po prostu boskie... "spieprzyłeś coś to Ci nie
> działa". O - przepraszam "spiepszyłeś coś to Ci nie działa" :-DD

Bo tak jest.

Myślisz , że jak jesteś samcem to umiesz instalować?
W ostatniej robocie jeden facet instalował coś , co ja instalowałam
wcześniej,
zdaje się miałam krążki od tego czy jakoś tak.
Powiedziałam mu, by uważał w trakcie instalacji , bo trudna.
On zainstalował i gada, że nie idzie, więc zainstalował pszy mnie, zwruciłam
uwagę na jedna ważną opcje,
a on bezczelnie, że " to nie było napisane", a mnie obhodzi, że nie było?
Zarabiał 2 razy tyle co ja, pszecież gadałam żeby uważał.

> - "Może bazy nie ma?
> - "Napewno jest, poszukaj sobie, jest tam gdzieś opis na www gdzie
> szukać..."

No i słusznie. NIby dlaczego mam powtażać, coś co jest napisane w opisie?

> [...]
> Jak komuś coś nie zadziała to niech mi du** nie zawraca bo to pewnie
> i tak jego wina albo jego admina wina albo Microsoftu wina, nie moja" :-D

Jak poprawnie zainstalujesz to ci pujdzie.
Tylko tszeba wykazać odrobinę pokory i pszeczytać opis, a nie dżeć się.

Program jest darmowy. I co więcej są tam błędy, tylko po prawdzie
mało kto używa tego programu, bo nikt z takimi zwykłymi błędami do mnie się
nie zwraca.
Wszyscy tylko z instalacją, zwykle na priwa, a jak już pujdzie to milczenie
całkowite.
A instalcja to nie moja działka a Mikrosoftu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

30. Data: 2017-05-12 22:05:41

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

> Sprawdziłem tak na szybko, Win7 Pro/x64.
>
> Program wymaga .NET 3.5 oraz SQL Compact 3.5
>
> A teraz standardowa odpowiedź serwisu nr 1 ;) - u mnie działa prawidłowo.

Co sie u Ciebie dzieje gdy nacisniesz guzik "Istoty"?

Rzucałam dzisiaj mięchem
E.celebritii
Zaklęte rewiry.
noze kuchenne