Re: Nowe dowody osobiste

Data: 2000-11-24 19:31:03
Temat: Re: Nowe dowody osobiste
Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl>

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:8vlla4$n70$5@news.tpi.pl...
> Witam!

> O ile wiem (nie pamiętam paragrafu) w Polsce nie obowiązuje posiadanie
przy
> sobie dowodu osobistego.

Witam
Zgadza się nie obowią zuje noszenie dowodu osobistego , ale przy moim
wzroście bez dowodu piwka nie kupie bo mnie panie ekspedientki za małolata
uważają że o dobrym winku nie wspomnę:)

> Poczuj się jak wędkarz, on też musi czasem dźwigać legitymację wędkarską.
Nie chodzi o ciężar wkońcu to nie worek cementu ale o to ze ja gubie takie
rzeczy jak legitymacje i pióra . Nie chodzi o to że mi się pomysł nie podoba
bo fakt obecne dowody to delikatne ustrojstwa i strasznie nie ekologiczne
większość miejsca w tym dokumencie jest nie wykorzystana.
A wędkarstwo straszne nudy siedzi delikwent, bądż delikwentka nad akwenem i
gapi sie bez przerwy w mały punkt pare metrów dalej i to
zwykle o nie ludzkiej porze .

> Jeśli chodzi Ci o wygląd, proponuję standard - lewy półprofil.
>
> --
> Pozdrawiam.
> Pearl
> Najlepsze radio FM to RADIO TAXI

Ha Ha Ha ......:-)

Z moim wyglądem to ani lewy ani prawy bo oglądanie zwłaszcza przed snem
grożi koszmarami :-)
Podoba mi sie poczucie humoru szanownej koleżanki

Piotr M:) "Zawsze idz za swoją legędą"
zaczerpniete z Alchemika
p...@p...onet.pl
p...@f...sos.com.pl