Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)

Data: 2004-06-12 21:55:47
Temat: Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>

On Sat, 12 Jun 2004 23:31:35 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

>Moze zrobmy i upublicznijmy gdzies na jakiejs stronie liste oszustow
>sprzedajacych ordynarne podroby? Z przyjemnoscia wrzuce sobie cos
>takiego na strone "O mnie" - im mniej osob zostanie okradzionych czy
>dostanie jakiejs dziwnej wysypki po uzyciu takiego smiecia, tym lepiej.

z obrzydliwie wielką przyjemnością, ale to sztuka dla sztuki. dziunie
kupujące tusze Lancome za 22 pln, pięciokrotne podkłady Diora za 50 zł
i 50 ml kremy Hydra Zen za 90 zł najczęściej interesują się tylko
napisem. kupiłyby cokolwiek z logo.

w każdym razie, takie mam odczucia po przejrzeniu paru dyskusji na
forach dyskusyjnych oraz po przeczytaniu komentarzy pochwalnych pod
adresem złodziei-podrabiaczy.

an//