Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)

Data: 2004-06-12 22:02:30
Temat: Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Tib <c...@a...pl>

Anna M. Gidyńska wrote:

> z obrzydliwie wielką przyjemnością, ale to sztuka dla sztuki. dziunie
> kupujące tusze Lancome za 22 pln, pięciokrotne podkłady Diora za 50 zł
> i 50 ml kremy Hydra Zen za 90 zł najczęściej interesują się tylko
> napisem. kupiłyby cokolwiek z logo.

Nie mowie o tym, zeby za wszelka cene chronic durne ksiótki lecace na
logo, tylko tych, ktorzy nie kupowali kosmetykow, nie znaja ofert firmy,
a nie zasluguja na nagly wysyp parchow czy wypadanie rzes.

> w każdym razie, takie mam odczucia po przejrzeniu paru dyskusji na
> forach dyskusyjnych oraz po przeczytaniu komentarzy pochwalnych pod
> adresem złodziei-podrabiaczy.

Stawiam na to, ze Chanele po 71 zl za 50 ml chwala ci, ktorzy w zyciu
prawdziwego Chanel nie wachali albo panienki, ktore dadza sobie reke
uciac, byle miec cokolwiek z logo jakiejs firmy na polce w lazience,
zeby sie przed cala wsia chwalic. Ale jesli moja lista uchroni choc
jedna niezorientowana, ufna, nie zaslugujaca na uczulenie itp osobe, to
imho warto, z ta mysla wlasnie koncze wpisywac nicki oszustow :-)

Zainteresowane wspolpraca dziewczeta prosze o podrzucanie mi nickow na
priv, pozniej podesle linka do strony, na ktorej liste umieszcze, i bede
namawiala do umieszczania go wszedzie, gdzie sie da :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg