Nowe towary...

31. Data: 2017-06-20 17:32:15

Temat: Re: Nowe towary...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 16:05, XL pisze:
> [...]
ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

> Zapewne już prawnicy to podnieśli? Sprawa w toku?

Czyli tylko dlatego nie doniosłaś, bo sprawa jest w toku?

> Czy nie???

A skąd mam wiedzieć? Ja nie chciałem donosić.

> Miałam to prawo zapewnione w regulaminie Fotosika i skorzystałam. Ona go
> widać nie czytała, a ja tak. Zaskoczona? Niech na przyszłość uważa, na co
> się zgadza, kiedy gdzieś wchodzi.

To zapytam inaczej. Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?
Czy tylko FEniks?

> Nie głosowałam na żadną z tych... pań.

Ale po co głosowałaś na tych, którzy nie powinni znaleźć się w sejmie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-06-20 17:54:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> A skąd mam wiedzieć? Ja nie chciałem donosić.

> To zapytam inaczej. Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?

Ewa podała link do zdjęcia ciasta - i dobrze wiedziała, co robi.
Prowokatorka. Dostała to, o co jej chodziło. Rysunek obrażający rząd RP
obok zdjęcia ciasta to nie jakiś tam przypadek. Kto sieje wiatr, niech nie
piszczy, że oto burza.

> Ale po co głosowałaś na tych, którzy nie powinni znaleźć się w sejmie?

Te... panie dostały, na co zasłużyły. Skąd pisk, że to kobiety? To
przecież lewaczki, zwolenniczki równouprawnienia kobiet, więc o co te jęki
teraz? Teraz nagle chcą być bronione?

33. Data: 2017-06-20 18:39:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 17:54, XL pisze:

> Ewa podała link do zdjęcia ciasta - i dobrze wiedziała, co robi.
> Prowokatorka.

Fakt.pl zrelacjonował to, co powiedział Marian Kowalski - i dobrze
wiedzieli co robią. Prowokatorzy.

Doniosłaś?

> Dostała to, o co jej chodziło. Rysunek obrażający rząd RP
> obok zdjęcia ciasta to nie jakiś tam przypadek. Kto sieje wiatr, niech nie
> piszczy, że oto burza.

Nie o to pytałem...
Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?
Czy tylko FEniks?

> Te... panie dostały, na co zasłużyły.

Na co zasłużyły?

> Skąd pisk, że to kobiety? To
> przecież lewaczki, zwolenniczki równouprawnienia kobiet, więc o co te jęki
> teraz? Teraz nagle chcą być bronione?

Czyli można obrażać i namawiać do przemocy, bo "zasłużyły"?
A prezes i jego świta nie "zasłużył", to obrażać nie wolno?

A kim ty jesteś, żeby decydować o tym, kto zasłużył, a kto nie?
Czujesz się jakaś lepsza i bardziej kompetentna od FEniks?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-06-20 22:25:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 15:56, Kviat pisze:

> Czyli to nie było znieważenie i do tego podżeganie do przemocy?
> Dziwne... to dlaczego na FEniks doniosłaś?

Przecież to czysta obłuda z tymi obrażonymi uczuciami, bo jakoś 3 lata
wcześniej nie przeszkadzało jej obrażać tych samych organów.

Ewa

35. Data: 2017-06-20 22:28:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 18:39, Kviat pisze:

> Nie o to pytałem...
> Siedzisz, wyszukujesz i wszystkie takie zgłaszasz?

Siedzi i wyszukuje, gdzie tu dać się obrazić. LOL

Ewa

36. Data: 2017-06-20 23:27:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Siedzi i wyszukuje, gdzie tu dać się obrazić. LOL

Ty jednak jesteś bardzo prostą konstrukcją - tak, jak myślałam.

37. Data: 2017-06-21 07:53:17

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Siedzi i wyszukuje, gdzie tu dać się obrazić. LOL

Ewo- nie czytaj mnie dalej. Jednak to Ty siedzisz i prowokujesz. Zabierz
najpierw swoją część "winy"- i zobacz, co ewentualnie zostanie. No cóż- taką
masz naturę pewnie- i mnie nic do tego. Jednak_nie_dziw_się_skutkom.
Przecież już jesteś dużą dziewczynką.

--
Chiron

38. Data: 2017-06-21 14:00:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> najpierw swoją część "winy"- i zobacz, co ewentualnie zostanie. No cóż- taką
> masz naturę pewnie- i mnie nic do tego. Jednak_nie_dziw_się_skutkom.

Która potrafi, uciśnione niedorosłe biedactwo, trzepotać rzęskami przed
każdym, kto ma ze mną na pieńku jak ona.

Wielka Brytania niezależna od faszyzmu
To się dzieje w Polsce
Dobra wiadomość
Podróż na Arktura