Nowotwory żywią glukozą

11. Data: 2000-11-09 23:55:05

Temat: Re: Nowotwory żywią glukozą
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...wp.pl napisał(a):

> Podobnie jak i czerwone krwinki, one tez nie sa w stanie przezyc bez
> cukru. A czy czlowiek jest w stanie przezyc bez czerwonych krwinek?

To znaczy, że nie mając w organiźmie cukru - umieramy.

Mój ojciec umarł na raka wcale nie obżerając się w swoim życiu cukrem...i
owocami...
Lubił natomiast duszony boczek na cebulce i jego smalcyk ( ja zresztą też) :-)

Kaja

12. Data: 2000-11-10 00:26:22

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <o...@p...com> wrote in message
(...)> A ile w tym twoim jedzeniu było tłuszczu?
> Nie wiele. A banany czy inne owoce to sam cukier, więc się nie dziw że
> dostałaś.

Nie jem bananow!!!!!!!!!!!!

Kurza morda, teraz owoce niezdrowe. I co jeszcze???????????????

Pytasz o tluszcz? Pije b. duzo mleka i kwasnej smietany ( uwielbiam taka na
pomidorach). Kocham halibuta i wegorza. NIE jadam margaryn, tylko maslo.

Ale tofu nie bede jadla, za chinskiego boga nie bede! ( to tutejsze
diatetyczne remedium na wszystko, od raka do AIDSa:)

Serio: chodzi mi o dystans wobec statystyk, a nawet wobec badan. Co jakis
czas i tak naukowcy odwracaja wszystko do gory nogami. Publikowanie
"ostrzezen" w/w typu co powoduje raka - jest niepowazne. Nikt nie wie co
powoduje, zas artykuly takie rozwijaja poczucie winy u juz chorych ludzi.
Jest ono im najmniej potrzebne w procesie wychodzenia - z choroby i
zwiazanego z nia dolka.

Kaska

13. Data: 2000-11-10 08:57:23

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jem mnostwo warzyw i owocow, w tym pomidory ( ponoc antycancerne) od  czasu
> ja sie do nich dorwalam na Zachodzie  ( 1987) - codziennie, tonami.
>
> Wg tych wszystkich badan, jestem ostatnia osoba, u ktorej mozna bylo
> przewidziec raka piersi.
> I co?
> I - mialam!
>
> Zycze wiele zdrowia i jeszcze wiecej rozsadku. CO powoduje, ze te komorki
> nagle zaczynaja dzielic sie jak wariatki - nie wie nikt,  to wszystko to
> wylacznie przypuszczenia wynikajace ze statystyk.

Nowotwory żywią się glukozą! A właśnie ty jej jadłaś i pewnie nadal jesz
bardzo dużo i stąd Twój rak piersi. Ze mną też tak było.

14. Data: 2000-11-10 09:09:28

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I - mialam!
>
> Kaska
>
> Nowotwory żywią się glukozą! Czy się to komuś podoba, czy nie -taki jest
fakt!I nie można udawać, że jest inaczej, bo to tylko napędza statystykę
zachorowalności i nie pomogą żadne akcje zwalczania, jeśli nadal ludzie będą
jeść tonami warzywa i owoce (gwoli ścisłości - w owocach cukru jest multum).

15. Data: 2000-11-10 09:22:49

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nagle zaczynaja dzielic sie jak wariatki - nie wie nikt,  to wszystko to
> wylacznie przypuszczenia wynikajace ze statystyk.

Nowotwory żywią się glukozą! To jest fakt i ignorowanie tego lub udawanie,
że jest inaczej będzie tylko napędzać statystykę zachorowań i nie pomogą żadne
akcje społeczne. Rak i inne ciężkie choroby będą się szerzyć i zbierać swoje
żniwo, bo takie nie do końca przemyślane wnioski wyciąga wielu naiwnych ludzi
wierząc, że jedzenie całymi tonami warzyw i owoców (a w nich jest mnóstwo
GLUKOZY) zapewni im zdrowie. I co? Sama się na sobie przekonałaś, że mimo tej
"zdrowej" diety zachorowałaś. A wnioski Twoje nadal są chore.Jeśli nie zmienisz
diety możesz mieć dalsze kłopoty.

16. Data: 2000-11-10 10:32:57

Temat: ODP: Nowotwory żywią glukozą
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> Wyniki najnowszych badań z USA całkowicie potwierdzają
> wieloletnie obserwacje
> lek. Jana Kwaśniewskiego:

Gdzie te wyniki zostaly opublikowane, bo nie moge znalezc? Wspolnie ocenimy,
czy twoje twierdzenia sa prawdziwe, bo wielu ma jednak watpliwosci.

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

17. Data: 2000-11-10 10:50:30

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> 15. Mleko matki zawiera bardzo dużo łuszczu i cholesterolu.
No to, to akurat jest czysta żywa nieprawda. Hej, optymalni, a jak u Was z
IQ - czyż nie jest dwucyfrowe? Pozdrawiam - A.

18. Data: 2000-11-10 12:35:00

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>warzyw i owoców (a w nich jest mnóstwo
>GLUKOZY)

a nie przapadkiem fruktozy???

a w ogole to zajelibyscie sie czyms powaznym.......

Pozdr
MR

19. Data: 2000-11-10 14:16:47

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej R napisał

> a nie przapadkiem fruktozy???

Oczywiście, że tak, ale zaraz się dowiesz, że fruktoza też jest "beee" i tak w
koło Macieju ;~))

Maja

20. Data: 2000-11-10 15:00:54

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> wrote in message
> Maciej R napisał

> Oczywiście, że tak, ale zaraz się dowiesz, że fruktoza też jest "beee" i
tak w
> koło Macieju ;~))

Maju, a uważasz ze jest dobra?
znasz metodę jak jest metabolizowan?
wiesz że organizm człowieka nie potrafi tegulować jej poziomu tak jak to
robi z glukozą?
Wiesz ze jest 10 razy lepszym uszkadzaczem białkowych struktór twojego
organizmu?
Poza tym pozdrawiam
Jacek

> --