Nowy dużo czytał i ....

1. Data: 2002-04-04 10:09:06

Temat: Nowy dużo czytał i ....
Od: Skonec <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Nie wiem od czego zacząć więc przejdę do rzeczy jak w takich
przypadkach najlepiej robić:

przeczytałem dużo Waszych listów na tejże grupie i .....
zacząłem się zastanawiać nad swoim uzależnieniem.

Mieszkam na wiosce dość nietypowej (jak dla mnie i
otaczającego mnie świata). Dlaczego nietypowej: mieszka w niej kilku
młodych (mniej więcej w moim wieku-jestem najstarszy) którzy zajmują
się rozprowadzaniem- szybcie to napiszę- mam pod ręką proszek i trawę.
Palę już parę lat jednakże dość niedawo zacząłem sobie uświadamiać jak
głęboko w tym siedzę. Tak jak piszecie w listach: burdel w pokoju,
zaniedbanie zdrowia, konflikty w domu itp. Od około miesiąca mówię
sobie iż czas najwyższy to skończyć ale jak? Powiedziałem sobie iż nie
będę wychodzi z domu, kupiłem sobie kompa (bez Interntu- mam już dość
nałogów) ale jakoś trudno jest mi to realizować. Ciągle coś mi
wyskoczy aby wyjść na wioskę a tu już wiadomo co będzie się robić.

Przedstwiłem się, dość chaotycznie, i w ten sposób chciałbym
poprosić Was co o mnie myślicie, może nawet podpowiecie mi co mam lub
mogę uczycić aby uniknąć narkotyków.

Z góry dziu za każdy list i możliwą pomoc.

Pozdrownienia

-=Skonec=-

2. Data: 2002-04-09 09:01:06

Temat: Re: Nowy dużo czytał i ....
Od: "Lechox" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przedstwiłem się, dość chaotycznie, i w ten sposób chciałbym
> poprosić Was co o mnie myślicie, może nawet podpowiecie mi co mam lub

Fajnie ze zrobiles pierwszy krok.... zauwazyles ze masz problem... jestes w
dobrej sytuacji, ze zdales sobie z tego sprawe, :-) jezeli uwiezysz jeszcze
ze mozesz cos z tym zrobic.... i zaczniesz to robic to masz szase z tego
wyjsc...
jest kilka podztawowych zasad...
- nie planuj, ze do konca zycia nie bedziesz bral, wystarczy ze nie wezmiesz
dzisiaj...( jutro mozesz powiedziec to samo...)... :-)
- unikaj miejsc i ludzi z ktoorymi brales...
- znajdz ludzi z ktoorymi mozesz sie czuc bezpiecznie... (czystych)
- spotkaj sie z ludzmi ktorzy cos robia ze swoim uzaleznieniem
- nie sluchaj tych co jeszcze walcza... nie warto trzymac z
przegrywajacymi... oni zawsze potrafia zracjonalizowac swoje postepowanie...
:-)

Zroob sobie bilans zyskoow i strat (najlepiej na pismie) tego co ci dalo i
co straciles biorac... w kazdej chwili mozesz uzupelnic ... warto do niego
zajzec w chwili zwatpienia.... :-)

... i uwiez w to ze uzaleznionym sie JEST a nie BYWA, jedyna mozliwosca
"nie brania", jest nie wziac tej pierwszej dzialy... ....nie jest sztuka
przestac,(...) sztuka to nie zaczac...

Pozdrawiam!

ps Stawka jest twoje zycie... jezeli sam o nie nie zadbasz to nikt za ciebie
tego nie zrobi....

3. Data: 2002-04-18 12:18:32

Od: Skonec <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za pomocną dłoń. Wszystkim Wam Dzięki.

Nie wiedziałem iż ktoś odpisze na mój problem, fajnie się poczułem że
ktoś jest 'ze mną'. Dzięki.

> [...]
>- nie planuj, ze do konca zycia nie bedziesz bral, wystarczy ze nie wezmiesz
>dzisiaj...( jutro mozesz powiedziec to samo...)... :-)

to mi się najlepiej podoba. Pewnie nie będę planował na przyszłość że
nie będę brał. Tylko dzisiaj nie biorę, bo jutro też będzie dzień i
nie biorę. Fajne

>- unikaj miejsc i ludzi z ktoorymi brales...

Tu już jest ciężej, żal mi chłopaków, chcę im jakoś pomóc :o)

> [...]
>co straciles biorac... w kazdej chwili mozesz uzupelnic ... warto do niego

fakt tego obawiam się zrobić
>... i uwiez w to ze uzaleznionym sie JEST a nie BYWA, jedyna mozliwosca
>"nie brania", jest nie wziac tej pierwszej dzialy... ....nie jest sztuka
>przestac,(...) sztuka to nie zaczac...

Szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem

>Pozdrawiam!
>
>ps Stawka jest twoje zycie... jezeli sam o nie nie zadbasz to nikt za ciebie
>tego nie zrobi....

WIELKIE DZIU

4. Data: 2002-04-18 16:16:26

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu już jest ciężej, żal mi chłopaków, chcę im jakoś pomóc :o)

.... :-( ... w tym temacie to musisz najpierw sobie pomooc, zeby pomagac
innym.... i tak bedziesz (przez nich)uwazany za nawiedzonego... :-)
jedyne co ci pozostaje to im wspoolczuc i..... a robic swoje.... :-)

Pozdroowko i powodzonka! :-)

5. Data: 2002-04-22 10:15:04

Od: Skonec <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Apr 2002 18:16:26 +0200, "Lechox"
<l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>innym.... i tak bedziesz (przez nich)uwazany za nawiedzonego... :-)
>jedyne co ci pozostaje to im wspoolczuc i..... a robic swoje.... :-)

Z tym, że będą mnie uważali za nawiedzonego to masz 100% rację,
zauważyłem iż sami mnie zaczęli odtrącać, bo za dużo im dupy suszę.
Kurczę a tak fajnie było na początku.

Zaczynam, nie jestem w trakcie, 'robienia swojego' lecz przyznaję jest
cholernie trudno. :o)

Dziu za pomoc.

6. Data: 2002-04-23 12:57:01

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kurczę a tak fajnie było na początku.
>
> Zaczynam, nie jestem w trakcie, 'robienia swojego' lecz przyznaję jest

... a kto powiedział ze ma być łatwo?? ..:-)

...ale na pewno warto...

aha i możesz mi uwierzyc, ze wcale nie musi być lepiej... ale na pewno
będzie inaczej.... :-)))

..pracy jest nie wiele.... wystarczy tylko całkowicie zmienić swoje stosunek
do życia...

Powodzonka !!!!

DO MODERATORA
Dziękuję!